- Planowanie pracy drużyn trakcyjnych w tym dysponowanie i dokonywanie zmian w pracy drużyn trakcyjnych
- Planowe wydanie lokomotyw na punkty kontrolne
- Operacyjne zarządzanie oraz ustalania kolejności podstawienia pojazdów trakcyjnych na przeglądy, naprawy i konserwacje
- Realizacja ekonomicznej i racjonalnej gospodarki pracy drużyn trakcyjnych i lokomotyw
- Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych
- Wydawanie i rejestracja dokumentów niezbędnych pracownikom drużyn trakcyjnych
- Wykształcenie min. średnie - mile widziane wyższe o profilu logistyka, transport
- Doświadczenie w pracy w zakresie logistyki i transportu – mile widziane
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobrą znajomość obsługi pakietu MS Office
- Znajomość zagadnień związanych z realizacją procesu przewozowego
- Komunikatywność
- Gotowość do pracy w systemie równoważnego czasu pracy (12h)
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat)
- Pracę w zgranym zespole, w renomowanej firmie
- Ulgowe Usługi Transportowe, zniżki na Bilety Międzynarodowe
- Możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty (CV) za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Poznaj
PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
PKP CARGO jest wiodącym operatorem kolejowych przewozów towarowych w Polsce i jednym z liderów tego rynku na terenie Unii Europejskiej. Świadczymy usługi transportowe, spedycyjne, terminalowe, bocznicowe i trakcyjne, zapewniamy naprawy i serwis taboru kolejowego oraz usługi rekultywacyjne. Posiadamy największy park taborowy oraz sieć własnych terminali konwencjonalnych i intermodalnych. Ponadto dzięki naszemu doświadczeniu oraz kadrze wykwalifikowanych pracowników możemy świadczyć kompleksowe usługi zarządzania zintegrowanym łańcuchem usług logistycznych na najwyższym poziomie.