W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Obecnie w związku z rozwojem biznesu i wzrostem znaczenia kanału e-commerce, poszukujemy osoby na stanowisko E-Commerce Managera z odpowiedzialnością za kanał sprzedaży e-commerce B2C/B2B na Polskim rynku.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży Retail - właściciel selektywnej marki z branży non-fashion.
Opis stanowiska
* Całkowita odpowiedzialność za kanał sprzedaży e-commerce B2C/B2B (własna platforma oraz sprzedaż przez kanał e-retailers)
* Budowa długoterminowej strategii obecności brandu w e-commerce
* Rozwój kanału e-commerce
* Nadzorowanie działań oraz wyników we wszystkich kanałach, m.in. e-mail marketing, social media, afiliacja, SEM, SEO, programmatic, display
* Generowanie trafficu na stronę oraz optymalizacja konwersji
* Rozwój i efektywna współpraca z podległym 3-osobowym zespołem specjalistów i ekspertów
* Wyznaczanie kierunków działania oraz coaching teamu, bycie wsparciem i mentorem
* Współpraca z działem marketingu, sprzedaży, logistyki i finansów wewnątrz organizacji
* Egzekucja strategii zgodnie z globalnymi założeniami marki oraz strategią omnichannel
* Współpraca z centralą; dzielenie się wiedzą, najlepszymi praktykami i doświadczeniami
* Raportowanie do Dyrektora Zarządzającego oraz Globalnego Head of E-Commerce
Profil kandydata
* Wykształcenie wyższe - preferowany kierunek marketing/zarządzanie
* Minimum 7-letnie doświadczenie na stanowisku managerskim w obszarze e-commerce, preferowane w branży premium
* Ugruntowana wiedza na temat marketingu efektywnościowego (SEM, afiliacja, retargetting itp.)
* Doświadczenie w zarządzaniu cross-funkcyjnym zespołem
* Doświadczenie w zarządzaniu operacjami e-commercowymi (zarządzanie contentem, eMerchandising, personalizacja treści)
* Doświadczenie w prowadzeniu testów A/B oraz web analityce
* Zaawansowana znajomość Google Analytics
* Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu operacjami eBiznesowymi
* Przedsiębiorczość i nastawienie sprzedażowe
* Umiejętność efektywnej współpracy z różnymi grupami interesariuszy wewnątrz organizacji (lokalnie, regionalnie i globalnie)
* Bardzo dobra znajomość trendów i rynku e-commerce w Polsce i za granicą
* Doświadczenie w zagadnieniach CRM będzie dodatkowym atutem
* Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
Oferujemy
* Praca w prestiżowej organizacji, lidera rynkowego o stabilnej pozycji na rynku Polskim
* Codzienna praca w środowisku międzynarodowym
* Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
* Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, bogaty pakiet benefitów)
* Możliwość rozwijania marki premium w branży Retail
* Przyjazna atmosfera pracy
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.