Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/298/09/2017
Główne zadania:
• monitorowanie realizacji planu sprzedaży oraz monitorowanie i podejmowanie działań zaradczych w przypadku zagrożenia realizacji planu sprzedaży w regionach detalicznych i oddziałach
• podejmowanie i wdrażanie inicjatyw sprzedażowych, w szczególności dotyczących zwiększania efektywności funkcjonowania Banku oraz aktywizacja sprzedaży w regionach detalicznych
• inicjowanie, opiniowanie i udział w realizacji działań marketingowych i promocyjnych dotyczących produktów z linii biznesowej, w tym kampanii kierowanych do klientów
• monitorowanie efektywności wykorzystania wdrażanych do sieci rozwiązań oraz narzędzi wspierających sprzedaż
• udział w opracowywaniu standardów jakości obsługi w zakresie segmentu BO
• wspieranie sprzedaży w obszarze rynku detalicznego poprzez udział w działaniach dotyczących rozwoju kadry kierowniczej sieci sprzedaży
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia)
• minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w sektorze bankowości i finansów
• wiedzy produktowej z obszaru bankowości dla klientów zamożnych oraz znajomości technik sprzedaży
• umiejętności analizy dokumentów oraz sporządzania analiz
• umiejętności identyfikacji mocnych i słabych stron dotyczących procesu sprzedaży
• doświadczenia w prowadzeniu szkoleń / warsztatów
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
• samodzielności, kreatywności, orientacji na realizację zadań, terminowości, otwartości, umiejętności pracy zespołowej
• prawa jazdy kategorii B
• dyspozycyjności związanej z podróżami służbowymi
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń