Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Interoperacyjności

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Monitorowanie przebiegu certyfikacji pod kątem interoperacyjności systemu kolei, Współpraca z jednostkami badawczymi i naukowymi w kontekście certyfikacji i interoperacyjności sytemu kolejowego, Analiza i rozpatrywanie uwag zgłoszonych podczas weryfikacji podsystemów przez jednostki...
  • Ekonomista Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem finansowym, Zarządzanie...
  • Magazynier

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Nadzór oraz rozliczanie sprzętu własnego i usługodawców zmagazynowanego na terenie budowy, Przyjęcia i zwroty sprzętu, maszyn i urządzeń pochodzących z wynajmu i ich ewidencja, Udział w raportowaniu do bezpośrednich przełożonych m.in.: - kosztów pracy sprzętu, transportu oraz Sił...
  • Specjalista ds. Projektów i Przetargów

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i sektorowego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r., przygotowywanie i administrowanie aukcjami elektronicznymi oraz elektronicznymi postępowaniami...
  • Specjalista ds. Robót Drogowych - budowa farm wiatrowych i fotowoltaicznych

    NES Global Talent   łódzkie    praca mobilna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji;
  • Kierownik ds. Zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Miękinia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.
Zobacz więcej ofert pracy

Ekspert ds. Audytu

Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2267 dni temu

„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym

udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą

wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.

 

Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.

Ekspert ds. Audytu
Miejsce pracy: Łódź

Wymiar etatu: 1/2 etatu bądź 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.

 

Główne zadania na stanowisku:

  • Identyfikacja i zrozumienie potencjalnego ryzyka w działaniu jednostki, zbadanie i ocena adekwatności oraz efektywności systemów kontroli wewnętrznej stworzonych w celu kontrolowania takiego ryzyka.
  • Badanie zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w Spółce procedurami wewnętrznymi.
  • Badanie efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli.
  • Tworzenie rocznych planów audytu wewnętrznego i planowanie oraz bieżąca analiza prognoz dla obszarów ryzyka na kolejne 3 lata.
  • Realizacja zadań audytowych na podstawie rocznego planu audytu wewnętrznego oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji, monitorowanie wykonania zaleceń.
  • Przeprowadzanie kontroli planowanych i doraźnych na podstawie upoważnienia Zarządu Spółki oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji.
  • Sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych audytów, projektów zaleceń pokontrolnych.
  • Monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych, udział we wdrażaniu zmian poaudytowych.
  • Koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi, w tym monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych audytorów zewnętrznych.
  • Współpraca z organami kontroli zewnętrznej, podejmowanie czynności zapewniających wykonanie zaleceń i wniosków zawartych w wystąpieniach tych organów, udzielanie kontrolowanym w toku kontroli instruktażu, bieżących porad i konsultacji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:


niezbędne:

 

Kandydat powinien posiadać kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.Dz.U.2017.2077):

  • Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
  • Nie może być karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Posiada wyższe wykształcenie;
  • Kandydat powinien posiadać jedno z następujących kwalifikacji zawodowych uprawniających do przeprowadzenia audytu wewnętrznego:
    • co najmniej jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP),Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA), Chartered Financial Analyst (CFA), lub
    • złożyć, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
    • uprawnienia biegłego rewidenta, lub
    • dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego (dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku audytora wewnętrznego) i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
  • Kandydat winien posiadać również: znajomość zagadnień i przepisów prawa, w tym w szczególności znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie terytorialnym, znajomość zasad funkcjonowania spółek komunalnych, znajomość kodeksu spółek handlowych.

dodatkowe:

  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce, łatwość uczenia się, analityczne myślenie, dociekliwość i wnikliwość, komunikatywność, umiejętność negocjacji,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Asertywność oraz odpowiedzialność,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne,
  • Dyskrecja,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Samodzielność,
  • Dyspozycyjność,
  • Dokładność, systematyczność, sumienność,
  • Umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),
  • System premiowy,
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku);
  • Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.

Wymagane dokumenty:

  • Życiorys i list motywacyjny,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.
  • Oświadczenie stanowiące załącznik do niniejszej oferty ZOBACZ.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Interoperacyjności

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Monitorowanie przebiegu certyfikacji pod kątem interoperacyjności systemu kolei, Współpraca z jednostkami badawczymi i naukowymi w kontekście certyfikacji i interoperacyjności sytemu kolejowego, Analiza i rozpatrywanie uwag zgłoszonych podczas weryfikacji podsystemów przez jednostki...
  • Ekonomista Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem finansowym, Zarządzanie...
  • Magazynier

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Nadzór oraz rozliczanie sprzętu własnego i usługodawców zmagazynowanego na terenie budowy, Przyjęcia i zwroty sprzętu, maszyn i urządzeń pochodzących z wynajmu i ich ewidencja, Udział w raportowaniu do bezpośrednich przełożonych m.in.: - kosztów pracy sprzętu, transportu oraz Sił...
  • Specjalista ds. Projektów i Przetargów

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i sektorowego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r., przygotowywanie i administrowanie aukcjami elektronicznymi oraz elektronicznymi postępowaniami...
  • Specjalista ds. Robót Drogowych - budowa farm wiatrowych i fotowoltaicznych

    NES Global Talent   łódzkie    praca mobilna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji;
  • Kierownik ds. Zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Miękinia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami.