Departament Usług Cyfrowych
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- tworzysz wymagania biznesowe dla rozwijanych obszarów serwisów bankowości internetowej we współpracy z zespołem projektowym (biznes i IT) pracującym w oparciu o metodyki zwinne,
- pozyskujesz, gromadzisz i analizujesz wymagania biznesowe dla zmian w aplikacjach IT, powiązanych z serwisami bankowości internetowej i mobilnej,
- wyciągasz wnioski i proponujesz rozwiązania ukierunkowane na rozwój bankowości internetowej i mobilnej tworzące rozwiązania omnichannel,
- tworzysz przypadki testowe na podstawie opisanych wymagań biznesowych,
- prowadzisz uzgodnienia z innymi jednostkami banku w zakresie akceptacji przygotowywanych koncepcji rozwoju serwisu bankowości internetowej,
- diagnozujesz powiązania innych projektów prowadzonych w banku z projektem rozwoju bankowości internetowej,
- bierzesz udział w pracach projektowych związanych z rozwojem Bankowości Internetowej i Mobilnej,
- analizujesz rynek serwisów bankowości internetowej oraz proponujesz usprawnienia w istniejących procesach.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziany profil finansowy, matematyczny lub informatyczny,
- minimum rok pracowałeś w specyfikowaniu funkcjonalności dla aplikacji biznesowych/serwisów internetowych,
- masz wiedzę z zakresu serwisów bankowości internetowej i mobilnej,
- realizowałeś/koordynowałeś testy (UAT) aplikacji biznesowych,
- posiadasz doświadczenie w pracy w projektach realizowanych w oparciu o metodyki zwinne (Agile/Scrum) w zakresie rozwijania Product Backlogu, budowania User stories, aktywnego uczestnictwa w rytuałach scrumowych etc.,
- posiadasz wiedzę z zakresu produktów bankowych, user experience oraz technologii i nowoczesnych rozwiązań rynkowych w bankowości internetowej i mobilnej,
- jesteś samodzielny w działaniu.
- doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (preferowane: banki, w obszarze bankowości detalicznej),
- znajomość narzędzi HP QC, JIRA, Confluence.
Mile widziane:
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.