Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/224/10/2017
Główne zadania:
• przygotowywanie i aktualizacja narzędzi wsparcia sprzedaży
• podejmowanie i wdrażanie inicjatyw sprzedażowych, w szczególności dotyczących zwiększania efektywności funkcjonowania sieci agencyjnej
• podejmowanie działań mających na celu wsparcie realizacji standardów jakości w Banku w zakresie obsługi Klienta w sieci agencyjnej
• inicjowanie działań marketingowych wspierających sieć agencyjną
• identyfikowanie potrzeb szkoleniowych oraz udział w organizacji szkoleń dla sieci agencyjnej
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: bankowość, ekonomia, zarządzanie
• przynajmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• doświadczenia w zakresie tworzenia narzędzi i materiałów szkoleniowych oraz wspierających sprzedaż
• bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności MS Excel oraz MS Power Point)
• komunikatywności, kreatywności, bardzo dobrej organizacji pracy, dbałości o szczegóły
Oferujemy:
• umowę o pracę (na zastępstwo)
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń