Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/267/06/2017
Główne zadania:
• organizowanie eventów i zapewnianie ich realizacji zgodnie z przyjętą koncepcją
• współpraca z agencjami eventowymi w zakresie negocjacji warunków realizacji eventów, produkcji materiałów i innych składowych eventów
• współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie organizacji eventów
• zarządzanie budżetem eventów
• opracowywanie materiałów promocyjnych, informacyjnych, edukacyjnych związanych realizowanymi zadaniami analizowanie rynku działań eventowych orazstałe monitorowanie trendów wraz z oceną kosztów.
• monitorowanie kalendarza istotnych wydarzeń ekonomicznych, branżowych i kulturalnych mogących wesprzeć realizację przedsięwzięć realizowanych przez Bank
Oczekujemy:
• doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu szczególnie w organizacji eventów
• umiejętności w prowadzeniu negocjacji
• umiejętności nawiązywania długotrwałych relacji z Klientami/Partnerami, planowania i organizacji
• silnej motywacji i orientacji na realizacje celów
• otwartości i umiejętności szukania niestandardowych rozwiązań
• znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• konkurencyjne wynagrodzenie
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń