Departament Klienta Rynku Detalicznego / Zespół Jakości Procesów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/MK/33/2019
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- dedykowany system szkoleń
- możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- opracowaniu i realizacji koncepcji rozwoju procesów produktowych wspierających cele strategiczne Banku z naciskiem na automatyzację i rozwój rozwiązań systemowych
- inicjowaniu i prowadzeniu projektów/ udziale w projektach, których celem jest usprawnienie procesów, wsparcie realizacji celów strategicznych Banku
- analizie i ocenie efektywności procesów produktowych, rekomendowaniu działań optymalizacyjnych oraz rozwoju narzędzi wspierających
- analizie efektywności aplikacji biznesowych, udziale w opracowywaniu założeń biznesowych oraz przygotowaniu specyfikacji systemowej
- udziale w testach funkcjonalnych wdrażanych systemów / funkcjonalności, parametryzacji systemów
- dostarczeniu informacji zarządczej - analizy rynku, najlepsze praktyki - w zakresie efektywności procesów
- zbieraniu głosu sieci dystrybucji (w szczególności ROD, oddziały, oddział wirtualny, jednostki prowadzące telesprzedaż) w obszarze efektywności procesów
- badaniu potrzeb właścicieli procesów w kanałach dystrybucji w zakresie oferowanych produktów oraz narzędzi
- współpracy z innymi jednostkami w zakresie inicjatyw zmierzających do harmonizacji procesów między produktami w różnych kanałach dystrybucji
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (nauki ścisłe np. matematyka, statystyka, informatyka lub zarządzanie)
- min. 3 letniego doświadczenia w pracy w bankowości
- bardzo dobrej i przekrojowej wiedzy z zakresu procesów i produktów bankowych
- min. 2 letniego doświadczenia projektowego w branży finansowej, popartego sukcesami
- doświadczenia w analizie i ocenie efektywności procesów biznesowych
- zdolności analitycznych, dokładności, myślenia procesowego
- zorientowania na cel
- umiejętności wyszukiwania optymalnych rozwiązań
- umiejętności komunikacji, budowania relacji i pracy w zespole
- bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- mile widziane doświadczenie w projektowaniu baz danych oraz wdrażaniu/ administracji biznesowej rozwiązań systemowych
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.