Ekspert ds. zarządzania ryzykiem braku zgodności
Polski Fundusz Rozwoju S.A.
Warszawa Centrum
ekspert
pełny etat
umowa o pracę
rekrutacja online
5 godz. temu
Ekspert ds. zarządzania ryzykiem braku zgodności
[rekrutacja zdalna]
Miejsce pracy: Warszawa Centrum
Nr ref.: PFR/DZZ/E/10/2021

Termin: 8 listopada 2021 r.


Twój zakres obowiązków:
  • monitorowanie zmian wynikających z przepisów prawa, rekomendacji i wytycznych nadzorczych oraz dobrych praktyk i standardów rynkowych, w zakresie zgodności oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności;
  • udział w procesie legislacyjnym oraz opiniowanie w zakresie kompetencji Departamentu projektów przepisów wewnętrznych PFR S.A. przygotowywanych przez inne jednostki organizacyjne,
  • udział oraz monitorowanie okresowych przeglądów regulacji wewnętrznych innych jednostek organizacyjnych w zakresie zmian w zewnętrznych przepisach prawnych,
  • udział w zapewnieniu zgodności działania departamentu z regulacjami wewnętrznymi PFR S.A. oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
  • doradzanie innym jednostkom organizacyjnym w zakresie podjęcia działań zmierzających do ograniczenia ryzyka braku zgodności,
  • dział w opracowywaniu nowych oraz aktualizacji obowiązujących regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym działalności departamentu, tj.: KYC, zarządzania konfliktami interesów, Whistleblowing, polityki prezentowej i antykorupcyjnej,
  • udział w opracowywaniu nowych oraz aktualizacji obowiązujących regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym działalności departamentu, tj.: KYC, zarządzania konfliktami interesów, Whistleblowing, polityki prezentowej i antykorupcyjnej.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe na kierunku: ekonomia, finanse, prawo,
  • min. 5-letnie doświadczenie w obszarze compliance, prawnym lub kontroli wewnętrznej,
  • znajomość procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności,
  • znajomość ustawy o funduszach, MIFID, rekomendacji wydawanych przez KNF, ESMA oraz dobrych praktyk rynkowych,
  • znajomość ustawy AML oraz praktyczne doświadczenie w zakresie monitorowania transakcji, procesu KYC oraz identyfikacji i oceny ryzyka KYC,
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint – poziom średniozaawansowany,
  • komunikatywność, umiejętność formułowania argumentów i prezentacji wniosków
  • analityczne myślenie, umiejętność współpracy i organizacji pracy własnej,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
  • Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

 APLIKUJ TERAZ 

Aplikuj teraz

Poznaj

Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Podobne oferty