- Inicjowanie, planowanie i wdrażanie projektów wspierających wzrost sprzedaży i współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży dla wybranych formatów sklepów (hipermarkety, supermarkety, convenience).
- Przygotowywanie rekomendacji dotyczących asortymentu, ekspozycji, planogramów i działań promocyjnych.
- Monitorowanie KPI sprzedażowych, marżowych i operacyjnych.
- Ocena efektywności wdrożonych działań oraz rekomendowanie dalszych kroków.
- Koordynacja projektów rozwojowych od etapu koncepcji do wdrożenia i ewaluacji.
- Współpraca z działami: Zakupów, Marketingu, Operacji, IT, Logistyki, Prawnym, Finansów oraz Jakości.
- Poszukiwanie i współpraca z dostawcami oraz partnerami zewnętrznymi w zakresie inicjatyw sprzedażowych.
- Udział w negocjacjach i uzgodnieniach dotyczących wdrożeń rozwiązań wspierających sprzedaż.
- Przygotowywanie wytycznych, instrukcji i materiałów wdrożeniowych dla sklepów.
- Wsparcie zespołów operacyjnych i zbieranie feedbacku z rynku i sklepów oraz jego uwzględnianie w dalszym rozwoju projektów
- Analityczne myślenie i umiejętność wyciągania trafnych wniosków.
- „Handlowy umysł” i rozumienie mechanizmów sprzedaży.
- Dobre planowanie, samodzielność i skuteczną organizację pracy.
- Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z różnymi zespołami.
- Praktyczną znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel na poziomie co najmniej średnim).
- Doświadczenie związane z rozwojem sprzedaży, wdrażaniem projektów lub pracą operacyjną - mile widziane doświadczenie w sklepach lub we współpracy ze sklepami.
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po 6 miesiącach na czas nieokreślony),
- Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- Zniżkę na zakupy w Carrefour,
- Wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, dostęp do platformy językowej oraz dostęp do platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
- Pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.