Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to CCC jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko:
Doradca klienta z językiem rosyjskim - wsparcie techniczne (k/m)
Rekrutacja online
Twoje zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, mail oraz czat
- Zapewnienie światowej klasy obsługi klienta, rozwiązywanie problemów i pomoc techniczna
- Analizowanie, izolowanie i rozwiązywanie różnorodnych złożonych problemów technicznych
- Ukierunkowane wsparcie dla urządzeń takich jak smartfony, tablety i komputery
- Czerpanie przyjemności z obsługi klienta i empatyczne podejście
- Znajomość języka rosyjskiego na poziomie min. C1 (w mowie i piśmie)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (w mowie i piśmie)
- Szybkość zdobywania umiejętności rozwiązywania problemów technicznych
- Chęć nauki i podejmowania nowych wyzwań
- Znajomość podstawowych aplikacji i systemów (np. iOS, smartfon, tablet, komputer)
- Zorientowanie na cel i niezależny sposób pracy
- Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie
- Pozytywna i pewna siebie postawa
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego zespołu!
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.