Ekspert ds. Klientów Biznesowych

PLAY

Kraków

105 dni temu

Kraków
Ekspert ds. Klientów Biznesowych
Czym się będziesz zajmować?
  • Sprzedażą produktów i usług Play
  • Pozyskiwaniem i utrzymaniem Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku
  • Budowaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z Klientami
  • Doradztwem w zakresie ofert i usług Play
  • Prowadzeniem negocjacji biznesowych
  • Obsługą Klientów zgodnie ze standardami Play
  • Monitorowaniem działań konkurencji
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży do klientów biznesowych 
  • Doskonałych zdolności interpersonalnych
  • Znajomości technik sprzedaży
  • Dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie
  • Dobrej organizacji pracy własnej
  • Samodzielności i dynamizmu w działaniu
  • Dokładności i sumienności w raportowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji
  • Stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Czynnego prawa jazdy kategorii B
Jeśli zatem:
  • Szukasz stabilnego zatrudnienia – mamy dla Ciebie umowę o pracę
  • Cenisz jasne zasady – zadbaliśmy o przejrzysty system wynagrodzeń
  • Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikacje – zapewniamy bogaty system szkoleń i możliwości awansu
  • Liczysz na pełne zaplecze do wykonywania swych obowiązków – zaopatrzymy Cię w niezbędne narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy oraz Internet
A dodatkowo:
  • Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu – wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną
  • Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie
Korzyści dla Ciebie
  • Umowa o pracę na zastępstwo
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
  • Imprezy integracyjne
  • Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
  • Świętujemy sukcesy
  • Karta multisport
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
„Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez P4 sp. z .o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Taśmowa 7 (dalej „P4”) jako administratora, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Masz prawo zażądać dostępu do treści danych, które Cię dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Zawsze masz prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody.

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Specjalista do spraw kluczowych klientów zajmuje się bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy, a także ich pozyskiwaniem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada na zapytania ofertowe, negocjuje (w konsultacji z kierownikiem działu) warunki oferowanych usług, podpisuje umowy i utrzymuje stały kontakt z najważniejszymi dla firmy klientami. Specjalista ds. kluczowych klientów jest członkiem zespołu powołanego ...
Praca Specjalista ds. Kluczowych Klientów