- dostęp do kursów LinkedIn Learning
- bonusy finansowe
- szkolenia produktowe
- przejrzysty system wynagradzania
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
Ekspert ds. rozwoju obsługi klientów w kanałach zdalnych
Zadania, które przygotowaliśmy dla Ciebie w naszym zespole:
- Kreowanie i rozwój rozwiązań obsługi klientów mLeasing w kanałach zdalnych
- Przewodzenie inicjatywom związanym z wdrażaniem nowych narzędzi wspierających obsługę klientów w kanałach zdalnych
- Współpraca z właścicielami procesów w celu zwiększenia roli kanałów zdalnych
- Pełnienie roli właściciela produktu portalu klienta i innych zdalnych rozwiązań obsługi klienta
Jeśli masz:
- Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, informatyczne lub marketingowe
- Doświadczenie zawodowe w instytucjach finansowych, gdzie miałeś okazję prowadzić projekty z obszaru IT w metodach zwinnych
- Wiedzę w jakiś sposób obsługiwać klientów poprzez wykorzystanie kanałów zdalnych
- Doświadczenie i sukcesy we wdrażaniu rozwiązań do obsługi klientów poprzez kanały zdalne
- Umiejętność komunikowania się w języku angielskim
- Postawę otwartą do współpracy z zespołem, nie boisz się nowych wyzwań oraz jesteś osobą asertywną
- dostęp do kursów LinkedIn Learning
- bonusy finansowe
- szkolenia produktowe
- przejrzysty system wynagradzania
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera