MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA
w m. st. Warszawie Sp. z o. o.
ogłasza rekrutację na stanowisko:
Główny Specjalista ds. organizacji, rozwoju i zarządzania projektami
Miejsce pracy: ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa.
Opis stanowiska:
- Udział w pracach rozwojowych Spółki związanych z wypracowaniem założeń strategicznych
oraz organizacją procesu opracowania, operacjonalizacji oraz wdrażania Strategii Spółki. - Koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem analiz strategicznych oraz współpraca
z właścicielami strategii funkcjonalnych/biznesowych. - Modelowanie struktury organizacyjnej Spółki oraz podnoszenie efektywności jej działania
z wykorzystaniem podejścia procesowego. - Zarządzanie projektami o charakterze strategicznym - wdrożenie podejścia projektowego
do realizacji wielowymiarowych zadań nakierowanych na optymalizację wykorzystania zasobów Spółki. - Koordynacja prac związanych z wdrażaniem przedsięwzięć i projektów rozwojowych, w tym narzędzi realizacji zarządzania projektami.
- Prowadzenie Project Management Office dla projektów realizowanych w Spółce.
- Definiowanie zmian usprawniających metodologię zarządzania projektami, optymalizacje organizacyjne, optymalizacje programów rozwojowych, przyjęte scenariusze realizacji celów biznesowych.
- Koordynacja pracy wskazanych projektów oraz programów realizowanych przez Spółkę.
- Organizowanie doradztwa, szkoleń, spotkań informacyjnych i programów wspomagających wdrażanie programów i projektów strategicznych.
- Czynne uczestniczenie w projektach/zadaniach wskazanych do koordynacji.
- Opiniowanie i przygotowywanie dokumentacji oraz innych zadań w zakresie zleconym przez przełożonych.
Wymagania na stanowisku:
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie w branży lub też konsultingu).
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ekonomia, ekonometria, zarządzanie, statystyka
lub też studia o profilu technicznym. - Doświadczenie w realizowanych pracach o charakterze projektowym, opracowaniem
oraz wdrażaniem rozwiązań strategicznych, modelowaniem struktur organizacyjnych oraz zarządzaniem procesowym. - Umiejętność koordynacji pracy realizowanej w strukturze macierzowej oraz pracy w dynamicznym środowisku.
- Wysokie umiejętności strukturyzacji, jasnej i skutecznej komunikacji, zdolność do prezentowania skomplikowanych zagadnień w prosty sposób.
- Zaangażowanie, odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań, zdolność wypracowywania kompromisów oraz pracy pod presją czasu.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i swobodna praca z liczbami.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel (analiza danych, tworzenie modeli) oraz MS PowerPoint
- Znajomość rynku gospodarowania odpadami oraz jego środowiska regulacyjnego jak też posiadanie certyfikatu PMI lub PRINCE2 będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie – 90 lat na stołecznym rynku,
- Umowę o pracę,
- Dodatkową opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Dofinansowanie do wypoczynku (tzw. wczasy pod gruszą),
- Szkolenia zawodowe.