Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

PKO Bank Polski

Pułtusk

35 dni temu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

Oddział 1

(Pułtusk)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Główne zadania:

  • planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań Zespołu składającej się z doradców-kasjerów
  • realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców - kasjerów oraz monitorowanie wykonanie planu
  • udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
  • dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami jakości
  • inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
  • sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
  • zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych
  • doświadczenia w pracy w obszarze klienta detalicznego
  • bardzo dobrej znajomości produktów bankowych kierowanych do klienta indywidualnego.
  • znajomości zagadnień merytorycznych oraz procedur związanych z zakresem realizowanych przez komórkę zadań kasowo-skarbcowych
  • umiejętności zarządzania zespołami pracowniczymi, w tym dobrej organizacji pracy, motywowania, zarządzania procesem sprzedaży
  • kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników w realizowaniu działań sprzedażowych
  • posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
  • niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe

pko, bank, bp

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Poznaj

PKO Bank Polski

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Tworzymy największy bank w Polsce. Nasze produkty i usługi finansowe należą do najnowocześniejszych na świecie. Z sukcesem wdrażamy nowoczesne technologie, korzystając z potencjału naszych Pracowników. Stawiamy na rozwój oraz ciągłe doskonalenie. Jako technologiczny lider nadajemy ton zmianom w sektorze bankowym. Rozwijamy innowacyjne usługi i od stu lat budujemy gospodarkę.

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko – sprawdź nasze oferty.

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

KrokAplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta