Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Programmatic Team Leader
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- rozbudowywać strukturę obszaru kampanii Programmatic w Grupie CCC. Dobór narzędzi, implementacja technologii, współpraca z działem CRM celem wykazywania wpływu reklamy online na sprzedaż w sklepach stacjonarnych (ROPO),
- tworzyć strategię i jej implementację w obszarze reklamy kupowanej w modelu Programmatic (display, video - w tym youtube),
- ustawiać, monitorować i optymalizować przeprowadzane kampanie - współpraca z pozostałymi obszarami reklamowymi celem uzyskiwania efektów synergii - weryfikacja ścieżek atrybucji,
- szerzyć wiedzę o realizowanych kampaniach w pozostałych działach spółki.
Szukamy osób, które:
- posiadają min. 3 lata doświadczenia w obszarze reklamy programmatic,
- mają doświadczenie w implementacji technologii DMP,
- znają platformy DSP. doświadczenie w pracy na Adform,
- znają DCM, Analytics 360,
- posiadają umiejętności tworzenia i prowadzenia prezentacji.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
Co będziesz robić:
- rozbudowywać strukturę obszaru kampanii Programmatic w Grupie CCC. Dobór narzędzi, implementacja technologii, współpraca z działem CRM celem wykazywania wpływu reklamy online na sprzedaż w sklepach stacjonarnych (ROPO),
- tworzyć strategię i jej implementację w obszarze reklamy kupowanej w modelu Programmatic (display, video - w tym youtube),
- ustawiać, monitorować i optymalizować przeprowadzane kampanie - współpraca z pozostałymi obszarami reklamowymi celem uzyskiwania efektów synergii - weryfikacja ścieżek atrybucji,
- szerzyć wiedzę o realizowanych kampaniach w pozostałych działach spółki.
Szukamy osób, które:
- posiadają min. 3 lata doświadczenia w obszarze reklamy programmatic,
- mają doświadczenie w implementacji technologii DMP,
- znają platformy DSP. doświadczenie w pracy na Adform,
- znają DCM, Analytics 360,
- posiadają umiejętności tworzenia i prowadzenia prezentacji.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy