Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracji

FBSERWIS SA

Tarnów

18 dni temu

Grupa FBSerwis S.A. powstała w 2012 roku z inicjatywy 2 firm: Ferrovial Services S.A.i Budimex S.A.Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:

  • Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
  • Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
  • Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
  • Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.

Do jednej z naszych spółek FBSerwis Karpatia sp. z o.o. poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Tarnów

Co możemy zaoferować ?

  • Stabilną pracę w stale rozwijającej się organizacji.
  • Umowa o pracę, pełny etat.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w przyszłościowej branży gospodarki odpadami.
  • Wsparcie zespołu profesjonalistów.
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia.
  • Możliwość dofinansowania karty MultiSport.

Za co cenią nas Pracownicy ?

  • Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
  • Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
  • Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
  • Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
  • Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • Prowadzenie prac administracyjnych związanych z gospodarką odpadami.
  • Prowadzenie ewidencji odpadów.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień związanych z prowadzoną działalnością.
  • Prowadzenie bazy danych obsługiwanych posesji.
  • Wsparcie współpracowników i przełożonego w pracach administracyjno-biurowych.

Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?

  • Wykształcenie wyższe.
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Excel.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość geografii terenu wschodniej małopolski.
  • Komunikatywność, otwartość, asertywność, umiejętność pracy w zespole.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych