Czajka-Auto Sp. z o.o. to autoryzowany Dealer Toyoty w Bytomiu i Chorzowie. Proponujemy kompleksową obsługę klienta od sprzedaży samochodów nowych i używanych przez serwis i sprzedaż oryginalnych części oraz akcesoriów. Oferujemy również usługi blacharsko-lakiernicze, ubezpieczeniowe, kredytowe, leasingowe. Prowadzimy aktywną sprzedaż flotową.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Miejsce pracy: Chorzów
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
- stałą pracę na cały etat od poniedziałku do piątku 8:00-16:00
- umowę o pracę
- wynagrodzenie stałe + premia uzależniona od uzyskanych wyników sprzedażowych
- udział w Programie Pracowniczym Toyoty umożliwiającym zakup nowej Toyoty z dużym rabatem
- rabat pracowniczy na usługi serwisowe
- niezbędne narzędzia do pracy: komputer, telefon
- stanowisko w klimatyzowanym biurze
- wyjazdy i eventy integracyjne
- do dyspozycji naszych Pracowników pozostaje wyposażona w lodówkę i mikrofalówkę kuchnia
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
- posiadasz umiejętność współpracy w zespole i cechuje Cię zaangażowanie
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- jesteś nastawiony/a na realizację celów
- jesteś kulturalny, opanowany i dobrze radzisz sobie w stresujących sytuacjach
- masz przyjemny w odbiorze głos i nienaganną dykcję
- nie boisz się trudnych rozmów z Klientami i ze wsparciem Kierowników Działów szybko poradzisz sobie z rozwiązaniem ewentualnych, zgłaszanych problemów
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami
- udzielanie klientom informacji i realizacja dla nich wsparcia
- budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- obsługa procesu sprzedaży wg. obowiązujących standardów i procedur
- obsługa „poserwisowa” (telefoniczne badanie satysfakcji Klienta po wykonanej usłudze serwisowej)
- relefoniczna sprzedaż akcesoriów i innych produktów Toyoty
- sporządzanie raportów z wykonywanych działań
- prace biurowe
- obsługa systemu KANRI (zapewniamy wewnętrze szkolenie)