Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja z sektora B2B. W związku z rozwojem struktury organizacyjnej i Działu Customer Service naszego Klienta, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie wysokiej jakości obsługi oraz rozwój sprzedaży do klientów biznesowych.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta B2B
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/505/CSS
Obowiązki:
- Utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami
- Przygotowywanie kalkulacji do ofert handlowych w celu realizacji celów sprzedażowych tj. założeń wolumenowych, marżowych
- Natychmiastowa reakcja na zapytania klientów, składanie ofert i pozyskiwanie zamówień.
- Rozszerzanie portfolio produktów i usług, zapewnianie wzrostu penetracji rynku.
- Kontrola należności i aktywna praca z klientami przeterminowanymi. Przygotowywanie raportów i informacji na potrzeby Działu Finansowego.
- Wyjaśnianie z klientem szczegółów technicznych dotyczących zamówień
- Koordynacja i ustalanie terminów dostaw towaru
- Generowanie pomysłów zmierzających do rozwoju firmy
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest istotnym dodatkowym atutem
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
- Znajomość pakietu Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze systemu SAP
- Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
- Zorientowanie na cel, determinacja, zaangażowanie
- Umiejętność bardzo dobrego zarządzania własnym czasem
- Samodzielność i gotowość do podjęcia odpowiedzialności za podległy biznes
- Mile widziana znajomość języka angielskiego