Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Namysłów
Ogłoszenie o naborze Nr 52432
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym – praca z dokumentamiPodstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu.
Na stanowisku pracy może występować stres związany z obsługą pracowników i emerytów KP PSP w Namysłowie podczas realizacji wszelkich świadczeń.
Wyjazdy służbowe do instytucji samorządowych oraz banku w celu przekazania niezbędnej dokumentacji oraz podjęcia bądź odprowadzenia gotówki.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy.
Siedziba Komendy znajduje się w Namysłowie, przy ul. Pl. Powstańców Śl. 3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Praca wykonywana jest głównie w pokoju biurowym znajdującym się na I piętrze budynku. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind)
Zakres zadań
- Ewidencjonowanie na bieżąco dowodów księgowych oraz dokonywanie bieżącej analizy i uzgodnień zapisów na kontach księgowych.
- Pobieranie z banku środków pieniężnych do kasy Komendy, wypłacanie należnych pracownikom świadczeń na podstawie zatwierdzonych dowodów do wypłaty.
- Dokonywanie bieżącej analizy kont rozrachunkowych
- Ustalanie prawidłowości salda kasowego z raportem kasowym.
- Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych strażaków i pracowników cywilnych.
- Odprowadzanie podatków oraz sporządzanie rozliczeń rocznych z dochodów pracowników.
- Prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych, emerytów i rencistów Komendy.
- Uczestniczenie w inwentaryzacji kasy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach administracyjnych lub co najmniej roczne doświadczenie w obszarze finansowo – księgowym.
- Znajomość przepisów dot.: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym, ustawy o ZUS
- Prawo jazdy kat. „B”
- Umiejętność komunikowania się, współpracy i samodzielnej organizacji pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość programów księgowych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Systematyczność i sumienność