Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Manager

CCIG Group Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1521 dni temu

CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej, wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.
Obecnie do zespołu poszukujemy na stanowisko:

Team Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • zarządzanie zespołem w call center o profilu infolinii sprzedażowej,
  • ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
  • przygotowanie odpowiednich raportów i zestawień,
  • kontakt z dealerami w zakresie rozliczania realizacji zleconych zadań, w tym przygotowywanie odpowiednich raportów,
  • nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
  • aktualizację baz danych i kontaktów z Klientem w istniejących systemach CRM,
  • monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
  • współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
Aplikuj do nas jeżeli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
  • posiadasz min. rok doświadczenia w branży Call Center (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem),
  • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwo nawiązujesz relacje z klientem,
  • jesteś osobą analityczną,
  • cechuje Cię wysoka orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
  • posiadasz zdolności przywódcze, jesteś odporny/a na stres,
  • swobodnie posługujesz się pakietem MS Office.
Oferujemy:
  • długoterminową współpracę dla najlepszych, rozpoznawalnych marek na rynku światowym!
  • możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
  • atrakcyjne prowizje i premie,
  • odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
  • możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
  • świetną atmosferę w pracy w samym centrum - wszystkim dojedziesz!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Unique People sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.

Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Proces rekrutacji

Krok APLIKACJA ON-LINE APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
Krok SPOTKANIE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW) PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
Krok PODPISANIE UMOWY PODPISANIE UMOWY
Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...