POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Wymagania
- Doświadczenie logistyczne w zakresie zarządzania flotą i magazynem,
- Doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,
- Wykształcenie średnie - wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem,
- Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,
- Umiejętność zarządzania zespołem pracowników,
- Doświadczenie w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 (w magazynie oraz flocie),
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
-
Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
-
Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
-
Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
-
Bogaty pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
-
Zniżki pracownicze.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.