Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Zastępca kierownika zespołu międzynarodowego Call Center

Zastępca kierownika zespołu międzynarodowego Call Center

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
1726 dni temu

Homeglobal.com to idealne miejsce pracy dla osób, które chcą spróbować swoich sił w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponującą karierę z wysokimi zarobkami.

Zastępca kierownika zespołu międzynarodowego Call Center


Jeżeli spełniasz poniższe oczekiwania -
Aplikuj!

  • znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie minimum C1;
  • znajomość języka rumuńskiego będzie dużym atutem,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze CC w oparciu o cele i priorytety;
  • wysoka komunikatywność;
  • znajomość technik sprzedaży - mile widziane;
  • inicjatywa w działaniu i pro aktywność;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • dyspozycyjność;
  • odpowiedzialność.

Na czym będzie polegała Twoja praca?

  • wdrażanie do pracy nowych członków zespołu;
  • odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży;
  • szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy zespołu;
  • dbanie o jakość sprzedaży;
  • wsparcie Kierownika w planowaniu, organizowaniu i nadzorowaniu pracy zespołu.

W zamian za Twoje zaangażowanie w wykonywane zadania oferujemy:

  • jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego; wiele wyzwań;
  • możliwość awansu;
  • szkolenia managerskie;
  • możliwość kreowania  nowych rozwiązań w ramach zarządzanego obszaru;
  • podstawę godzinową plus wysokie premie;
  • dodatkowe świadczenia (Benefit, prywatna opieka medyczna);
  • przyjazną atmosferę;
  • dynamiczne środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...