Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Obsługi Konferencji i Bankietów (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja misja W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie sprawnej...
  • Specjalista ds. promocji i organizacji wydarzeń

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Organizacja i obsługa administracyjna wydarzeń artystycznych i naukowych Akademii; Przygotowywanie dokumentacji promocyjnej (umowy, zlecenia, zamówienia) Tworzenie i redagowanie materiałów promocyjnych (afisze, programy, ulotki) Opracowywanie treści prasowych, artykułów i publikacji...
  • Referent / Specjalista ds. promocji

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in....
  • Koordynator Eventów i Bankietów (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków Organizacja i realizacja eventów MICE: udział w przygotowaniu ofert, przyjmowaniu zapytań i finalizacji rezerwacji. Przygotowanie sal i ich wyposażenia przed spotkaniami oraz nadzór nad przebiegiem wydarzeń. Koordynacja serwisów cateringowych — przerwy kawowe, serwowanie...
  • Dyrektor Zarządzający Obiektem Sportowym

    RenoSport   Grabowo (pow. ostrołęcki, gm. Olszewo-Borki)    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kogo szukamy? Poszukujemy osoby z zacięciem przedsiębiorczym, która nie tylko zarządzi obiektem, ale przede wszystkim wniesie pomysł i energię do jego rozwoju. Szukamy Lidera z wizją, który wie, jak przyciągnąć klientów, zwiększyć rentowność i stworzyć unikalną ofertę. Twoje...
Zobacz więcej ofert pracy

Event Manager

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
specjalista mid / senior / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1058 dni temu
Event Manager

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.

 

As an Event Manager, you will manage events from the planning stage, to running the event and post-event evaluation. You will be responsible for the management of the design, planning, and delivery of virtual and face-to-face industry, analyst and, partner events. This includes executive engagement, event design, budget and project management, and related communication activities. They are also responsible for completing each project and leveraging data to improve future events and sales opportunities. In addition to this, an Event Manager plays a leadership role during each event, inspiring and leading team members, and facilitating meetings to provide context and information to the team and speakers. 

 

What do you need to start?
  • Global event management experience is a must
  • Impeccable communication and interpersonal skills (including facilitation and stakeholder management)
  • Strong project management skills
  • Motivational leadership skills
  • High energy
  • A love of travel
  • Be a team player and a social butterfly
  • Ability to work under pressure to multiple deadlines
  • Ability to improve the bottom line
  • Ability to work with a diverse set of people, including senior executives
  • Flexibility to work across time zones
  • You speak English fluently

It's not essential, but we appreciate it if you also have: 

  • Familiarity with branding fundamentals and the latest trends in digital marketing
  • Knowledge of CRM systems and digital marketing
  • Knowledge of B2B communications and negotiations
What duties will help you grow?
  • Manage events end-to-end
  • Translate business objectives into inspiring and engaging event experiences
  • Plan and maintain the event calendar (industry, analyst, partner events) for attendance and sponsorship after understanding the objectives of specific business areas and practices
  • Prepare for meetings, organize guest speakers, and order event supplies
  • Manage sponsorships and calculate budgets
  • Research venues, suppliers, and travel then negotiate prices and book
  • Work with a larger marketing team to create marketing collateral and event branding, while using different channels like internal communications, campaigns, web, and social media to publicize and promote the event 
  • Work with the local marketing teams where applicable
  • Collaborate with sales teams and SMEs to set objectives, decide topics, support the creation of supporting materials, and follow up on ROI
  • Liaise with external vendors and agencies, as well as internal legal and finance teams
  • Create event reports with event highlights (for executives and participants)
  • Report the event outcomes and suggest improvements for future delivery
What have we prepared for you?

Personal and professional development:

  • Opportunity to lead projects from start to finish
  • Internal development programs, and training budget (to be used for online and off-site trainings)
  • Access to rich range of industry-leading training resources, Pluralsight, TED talks, Coursera materials and Interaction Design Foundation platform.
  • You can flexibly shape your career path thanks to a wide range of internal roles.

Our legendary atmosphere:

  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities (e. g OUTfront, Women@Capgemini, Foreigners Community) and world – changing initiatives like Grant Program. We are friendly, welcoming team of expats, recent grads, agency-seasoned creatives, and domain experts from all over the world – we make friendships, share important moments, and… simply like each other!

A lot of benefits:

  • Possibility to work in terms of Flexible Work Policy, which include work in a hybrid model, flexible working hours, equipment package and more. 
  • Contract for an indefinite period from the beginning of your employment 
  • Outstanding international team of friendly, motivated and multi-talented people
  • The latest Apple equipment.
  • Customizable private medical care, with the option of additional dental coverage
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • A full and varied range of social events, sporting activities and gatherings (whenever circumstances permit)
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & Nais (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options, and bicycle parking. 
Who are we?

Being one of us means stability of employment and constant development among other great people. We want to share with you our experience and exchange it for yours in a mutual partnership. 

Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is MACS (Marketing And Creative Services) – Capgemini’s in-house agency which provides services across the globe. MACS as a part of Capgemini Business Services unit, has over 60 copywriters, marketers, designers, and developers from a wide variety of backgrounds and 13 different nationalities.
 
Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Obsługi Konferencji i Bankietów (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoja misja W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie sprawnej...
  • Specjalista ds. promocji i organizacji wydarzeń

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Organizacja i obsługa administracyjna wydarzeń artystycznych i naukowych Akademii; Przygotowywanie dokumentacji promocyjnej (umowy, zlecenia, zamówienia) Tworzenie i redagowanie materiałów promocyjnych (afisze, programy, ulotki) Opracowywanie treści prasowych, artykułów i publikacji...
  • Referent / Specjalista ds. promocji

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków należy promocja oraz obsługa administracyjno-organizacyjna wszystkich wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. promocji wydarzeń (m.in....
  • Koordynator Eventów i Bankietów (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków Organizacja i realizacja eventów MICE: udział w przygotowaniu ofert, przyjmowaniu zapytań i finalizacji rezerwacji. Przygotowanie sal i ich wyposażenia przed spotkaniami oraz nadzór nad przebiegiem wydarzeń. Koordynacja serwisów cateringowych — przerwy kawowe, serwowanie...
  • Dyrektor Zarządzający Obiektem Sportowym

    RenoSport   Grabowo (pow. ostrołęcki, gm. Olszewo-Borki)    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kogo szukamy? Poszukujemy osoby z zacięciem przedsiębiorczym, która nie tylko zarządzi obiektem, ale przede wszystkim wniesie pomysł i energię do jego rozwoju. Szukamy Lidera z wizją, który wie, jak przyciągnąć klientów, zwiększyć rentowność i stworzyć unikalną ofertę. Twoje...