specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
Klient portalu Praca.pl
Wysogotowo
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań, established in 2011, with over 800 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.
To expand our Assistant services team in Poznań, we are currently seeking a:
Executive Assistant with Dutch
Miejsce pracy: Poznań
Your role:
Plan and manage complex travel arrangements and itineraries
Effectively liaise with clients, internal leadership and other contacts
Work collaboratively in a team
Ad-hoc project work dependent on team's needs
Push self-development by identifying and pursuing own development goals, attending relevant training and
addressing any identified issues
Organise client and internal conferences and personnel committees within the Firm when required
Maintain databases, contacts/distribution lists
Your profile:
University degree, preferably in Philology or related field
Some administrative/assistant experience
Excellent command of Dutch and communicative English
Good IT skills
Ability to prioritize own tasks and manage time against tight deadlines
We offer:
Full-time employment contract
Attractive compensation package (Multisport, lunch allowance, medical insurance and annual bonus)
Annual bonus
To apply please send your CV in English including your statement that you agree to our processing and storing your personal data.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
Klient portalu Praca.pl
Wysogotowo
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...