Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; Obsługa korespondencji...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Asystent ds. obsługi kandydatów

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
  • Młodszy Konsultant ds. Rekrutacji

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szukamy osoby, która odciąży rekruterów w codziennej pracy. W tym zadzwonisz do kandydatów, przeprowadzisz wstępne rozmowy, uzupełnisz dane w systemie i pomożesz w obsłudze biura. Co będziesz robić kontakt telefoniczny z kandydatami; pierwsza selekcja zgłoszeń (także dla projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    OPIS STANOWISKA Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na wprowadzenie nowych produktów leczniczych. Opracowywanie materiałów do przedłużania ważności pozwoleń oraz aktualizacji danych rejestracyjnych. Uczestnictwo w komunikacji z instytucjami regulacyjnymi oraz...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
Zobacz więcej ofert pracy

Executive Assistant

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
4963 dni temu

Capgemini Business Process Outsourcing is one of the first and the biggest outsourcing center in Poland providing services in 28 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BPO employs over 2200 specialists in its offices located in Krakow and Katowice. 

Currently, to our Business Process Outsourcing Center in Kraków we are looking for candidates for the position of:


Executive Assistant

Place of work: Kraków

Ref. no EA/KRK

Job Description:


Capgemini is seeking for a bilingual (French, English) Personal Assistant for a fantastic opportunity in Krakow supporting the 3 Executives based in France.
This role is best suited to an individual who has the capability to take responsibility for managing complex organizational tasks in demanding professional international environment and have outstanding attention to detail and prioritization but also is eager to learn. Responsibilities will include extensive diary management, arranging international travel, internal and external client meetings, coordination of the Intranet and any other ad hoc duties as required. Applying for this role the candidate should have a very good knowledge of Word, Excel and Power Point and have the ability to work effectively at senior levels. To be successful in this role you will be required to be pro-active, organised and highly professional, also, present excellent interpersonal skills along with strong decision making skills.

This is a very varied and involved role, whose duties include:
  • Extensive diary Management of 3 busy Vice Presidents
  • Arranging travel and accommodation
  • Organizing internal and external meetings across the globe
  • Applying for visas, passports and other business related documents
  • Produce presentation materials using PowerPoint
  • Ensuring the VPs have what they need for meetings and that they arrive on time
  • Taking Minutes
  • Maintain the Infra Finance community intranet site
  • On behalf of, or in the absence of, the VPs, acting as liaison with the Executive and management teams, well as with various Institutions and clients
Candidate's profile:
  • Fluency in French and English 
  • First class communication skills, oral and written  
  • First class organizational skills
  • MS Outlook, PowerPoint, and Word to high standard 
  • Team player 
  • Ability to work under pressure and to deadlines
  • Experience in similar role is a must
What do we offer to the candidates:
  • Professional development in a dynamic, growing business
  • Competitive salary with attractive benefit package
    • Free private medical care
    • Flex benefits
    • Additional life insurance
  • Participation in prestigious international projects
  • Excellent working atmosphere
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Piekna Street 18th, is the administrator of personal data provided in recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws 2002, No. 101, item. 926 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it."

Please include following statement in your application: "I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection August 1997,Journal of Laws 2002, No. 101, item. 926 with further amendments)."

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates. The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a – 183e
 

Podobne oferty

  • Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; Obsługa korespondencji...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Asystent ds. obsługi kandydatów

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
  • Młodszy Konsultant ds. Rekrutacji

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szukamy osoby, która odciąży rekruterów w codziennej pracy. W tym zadzwonisz do kandydatów, przeprowadzisz wstępne rozmowy, uzupełnisz dane w systemie i pomożesz w obsłudze biura. Co będziesz robić kontakt telefoniczny z kandydatami; pierwsza selekcja zgłoszeń (także dla projektów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    OPIS STANOWISKA Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na wprowadzenie nowych produktów leczniczych. Opracowywanie materiałów do przedłużania ważności pozwoleń oraz aktualizacji danych rejestracyjnych. Uczestnictwo w komunikacji z instytucjami regulacyjnymi oraz...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.