Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Legnicka 60b    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    5 dni
    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    10 dni
    Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
  • Operations Assistant

    GlobalPETS   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Director Assistant

Objectivity Sp. z o.o.
Wrocław
asystent
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
1428 dni temu
Working from home or at the Wrocław / Gdańsk office
Finance Director Assistant
Miejsce pracy: Wrocław
Your role:
  • Support the supervisor’s work, e.g. organising working time, managing information and tasks as well as setting their priorities,
  • Work closely with the finance team,
  • Take care of the correct flow of communication and documents in the finance team,
  • Organise meetings and business trips,
  • Monitor and update departmental data,
  • Prepare materials and documents for the finance team,
  • Carry out other tasks resulting from work in the finance team.
You are the One, if you have:
  • A degree in economics (or related faculty),
  • Good command of spoken and written English (B2 minimum),
  • Excel and Power Point skills,
  • High organisational skills,
  • Attention to details,
  • Ability to work under time pressure in a changing environment,
  • Interpersonal skills.
It will be even better if you:
  • Have experience as a Personal Assistant (or a similar position),
  • Are familiar with Outlook, PowerBI.
Why it is worth joining us:
  • Interdisciplinary role that gives you the opportunity to work with various departments within finance and more,
  • Possibility of professional development within the Finance Department (Accounting, Controlling, Procurement, Payroll, Taxes) - after a period of 2 years minimum,
  • Our organisational culture is based on knowledge-sharing and friendly assistance - we provide any support you need to excel at what you do,
  • We do our best to make you feel comfortable with us - we provide, among others: English classes within working hours, medical care for you and your family or partner, a Multisport card. 
Benefits at Objectivity

 

We make Clients happy because we are comfortable at our jobs. Learn more about the perks that help us focus on delivery by addressing lots of daily challenges of working professionals. 

  • ‘Great Place to Work’ Certificate
  • Working remotely or at the Gdańsk/Wrocław office
  • Contract for an indefinite period from day one
  • Private medical care for you, your partner and kids
  • Insurance capital fund
  • Life and travel insurance
  • Multisport card that can be exchanged for Cafeteria System
  • Development within working hours (8 days/year)
  • Over 70 internal technical training and soft skill workshops
  • English or German classes during working hours
  • Certifications
  • Pluralsight package
  • 33 days of sick-leave with 100% of salary paid
  • Bonus for recommending a highly-skilled professional (2000/8000 PLN)
  • Relocation bonus (6000 PLN)

The type of contract shall depend on the actual rules of cooperation established between us during the recruitment process.

Only employees are entitled to benefits package.

About Objectivity

Objectivity is a values-driven IT outsourcing partner. We are Digital Transformation Specialists who create Win-Win solutions for all our stakeholders. Our specialty is designing, delivering and supporting IT solutions that help our clients grow. As a mature organisation, we have an ethical framework that supports our activities. We are socially engaged, and always willing to help.


 

Podobne oferty

  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Legnicka 60b    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    5 dni
    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    10 dni
    Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
  • Operations Assistant

    GlobalPETS   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...