Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Financial Reporting Analyst - Portfolio Management

Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.

Warszawa

31 dni temu

We’re JLL. We’re a professional services and investment management firm specializing in real estate. We help organizations around the world achieve their ambitions by owning, occupying and investing in real estate.
If you’re looking to step up your career, JLL is the perfect professional home. At JLL, you’ll have a chance to innovate with the world’s leading businesses, put that expertise into action on landmark projects, and work on game-changing real estate initiatives. You’ll also make long-lasting professional connections through sharing different perspectives, and you’ll be inspired by the best. We’re focused on opportunity and want to help you make the most of yours. Achieve your ambitions – join us at JLL!

Financial Reporting Analyst - Portfolio Management
Location: Warszawa
Responsibilities:
  • Take on the responsibility for client’s portfolio analyses and document preparation/reporting
  • Play a leading role in a profound assistance with Financial Reporting around Corporate Client’s Real Estate
  • Support in planning exercises and real estate strategy development
  • Build strong relationships and support the client side real estate / finance teams with regular reporting and dealing with any ad-hoc queries / information requests
  • Provide expertise for internal and external clients with analyses focused on real estate, accounting and finance
  • Collection, validation and verification of data while conducting qualitative analyses
Requirements:
  • Fluent English. Any second foreign language would be an advantage
  • Financial and accounting acumen, being in the process of ACCA / CFA certification or equivalent would be an asset, additionally knowledge of IFRS 16 topics wold be an asset
  • Bachelor’s/M.A. degree in Finance/Accounting or Economics
  • At least 2 years of work experience within finance and accounting area
  • Very good knowledge of MS Office with a special focus on MS Excel and MS PowerPoint, elements of VBA would be an asset
  • Good organizational skills
  • Good communication skills
  • Analytical mind, accuracy and can-do attitude
  • Creative and pragmatic mind-set

 

We offer:
  • Employment contract
  • Competitive benefit package (incl. Benefit Systems, private healthcare, life insurance)
  • Possibility to work in a highly professional, stimulating and challenging work environment of multinational Company with great and long-term career prospective
  • Opportunity to demonstrate your own initiatives
  • Attractive office location in A class building within a 5-minute walk from the metro station
  • Comfortable working environment (own canteen, library, relax area)
  • Opportunity to participate in training and development programs.
  • Friendly and supportive company culture.
Please note we will contact selected candidates only. Please include the following clause in your application: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."

Poznaj

Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.

Jones Lang LaSalle jest firmą, zajmującą się finansowymi i specjalistycznymi usługami w dziedzinie nieruchomości i zarządzania inwestycjami.

JLL to międzynarodowa firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, obecna na liście Fortune 500. Zatrudniamy prawie 80 000 osób i obsługujemy klientów w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. Działamy na poziomie krajowym, regionalnym czy globalnym – i właśnie w takiej skali możesz się rozwijać zawodowo. Dołączając do nas masz szansę na wybranie ścieżki kariery, dzięki której spełnisz swoje ambicje oraz osiągniesz zamierzone cele. Z nami będziesz brać udział w ciekawych, innowacyjnych i rozwijających projektach.

Poznaj stanowisko: Analityk Biznesowy

Analityk Biznesowy jest swoistym spoiwem łączącym, poprzez analizę i opis projektów, dwa światy: zagadnienia IT i biznes. Funkcjonuje na granicy tych dwóch obszarów i dba o to, by rozwiązania IT były dopasowane do biznesowych potrzeb klientów. Do jego obowiązków należy gromadzenie i analiza wymagań klientów oraz udział w opracowaniu optymalnych rozwiązań dla projektów i ...
Analityk Biznesowy Praca Analityk Biznesowy

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (630)
Wałbrzych (59)
Legnica (111)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (245)
Toruń (133)
Lubelskie:
Lublin (222)
Chełm (32)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (794)
Tarnów (71)
Nowy Sącz (73)
Mazowieckie:
Warszawa (1908)
Radom (159)
Płock (72)
Opolskie:
Opole (216)
Nysa (63)
Podkarpackie:
Rzeszów (161)
Przemyśl (35)
Podlaskie:
Białystok (142)
Suwałki (39)
Łomża (28)
Pomorskie:
Gdańsk (471)
Gdynia (263)
Słupsk (63)
Śląskie:
Katowice (622)
Częstochowa (147)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (184)
Elbląg (92)
Ełk (52)
Wielkopolskie:
Poznań (588)
Kalisz (83)
Konin (54)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (356)
Koszalin (98)
Kołobrzeg (50)
Auchan (147)
Tesco (63)
Inditex (17)
Leroy Merlin (115)
Bricoman (13)
STRABAG (9)
ABB (17)
Accenture (60)
Carrefour (171)
PKO BP (288)
PwC (18)
KPMG (28)
Orange (44)
IKEA (42)
Budimex (2)

Rekrutują z Praca.pl