Twój zakres obowiązków przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.), tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń. Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych....
Prowadzenie i pełna odpowiedzialność za procesy Księgi Głównej (R2R) – od zbierania danych, przez księgowanie, po analizy i raportowanie (IFRS i Statutowe). Koordynowanie zadań wykonywanych przez młodszych członków zespołu oraz bycie głównym punktem kontaktowym dla interesariuszy....
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoja rola Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w zakresie jego oceny, monitorowania i raportowania; Oceniasz i monitorujesz poziom ryzyka braku zgodności z wykorzystaniem mapy ryzyka i metodologii oceny ryzyka; Wyceniasz incydenty ryzyka braku zgodności, Prowadzisz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
Entity Accounting and Reporting Expert is responsible for supporting Finance local teams in accounting, reporting and FP&A areas, in order to have accurate financial data and statements. At the same time Expert is responsible for coordinating tasks performed by more junior team members, be the main...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
Twój zakres obowiązków Przyjęcie do systemu wyprodukowanego asortymentu; Rozliczenie bieżącego zużycia materiałów do produkcji; Pobrania magazynowe do produkcji; Weryfikacja stanów magazynowych i ewentualne wyjaśnienia rozbieżności; Współpraca z innymi działami; Wymagania: Minimum...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
The Financial Reporting Specialist will be the part of the Finance team in the newly developed, rapidly growing real estate investment firm in Warsaw. This is a permanent role within a company looking to establish a stable finance team so the candidate should ideally be looking for a long term role and growing with the company.
Your tasks would include: • Financial controlling over selected direct real estate investments located in Poland • Coordination of work of local accounting office, monitoring of compliance with local accounting and tax requirements • Coordination of work of property managers in respect of financial reporting • Preparation of individual monthly financial reports for consolidation purposes • Coordination of audit works for statutory and group purposes, cooperation with banks, legal and tax advisors • Direct investment's cash flow and tax forecasting • Supervision of the budgeting and forecast process • Preparation of covenants analyses and reporting to banks according to loan contracts • Cooperation with auditors checking statutory accounts and reports prepared for consolidation purposes • Supporting in selected ad hoc projects
Financial Reporting Specialist (Real Estate)
• Graduated in: Accountancy or Business related degree (preferred), • Minimum 2 years of experience working in a financial environment in property owner firm (preferred) • Preferable Big4 Audit experience (1 year) + Real Estate Investment firm (2-3 years) • Advanced Excel knowledge as will be working with large complex spreadsheets • Excellent English, • Organised, personable and possess a can-do attitude.
• Attractive salary • Meaningful job with possibilities to make a difference • Atmosphere built on trust, support and mutual respect • Modern facilities fostering collaboration and fun • Full-time contract of employment
Twój zakres obowiązków przygotowywanie cyklicznych i ad-hoc raportów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (np. monitorowanie przychodów z wynajmów, poniesionych kosztów eksploatacyjnych itp.), tworzenie analiz wspierających działania optymalizacyjne i inwestycyjne w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń. Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych....
Prowadzenie i pełna odpowiedzialność za procesy Księgi Głównej (R2R) – od zbierania danych, przez księgowanie, po analizy i raportowanie (IFRS i Statutowe). Koordynowanie zadań wykonywanych przez młodszych członków zespołu oraz bycie głównym punktem kontaktowym dla interesariuszy....
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoja rola Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności w zakresie jego oceny, monitorowania i raportowania; Oceniasz i monitorujesz poziom ryzyka braku zgodności z wykorzystaniem mapy ryzyka i metodologii oceny ryzyka; Wyceniasz incydenty ryzyka braku zgodności, Prowadzisz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
Entity Accounting and Reporting Expert is responsible for supporting Finance local teams in accounting, reporting and FP&A areas, in order to have accurate financial data and statements. At the same time Expert is responsible for coordinating tasks performed by more junior team members, be the main...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
Twój zakres obowiązków Przyjęcie do systemu wyprodukowanego asortymentu; Rozliczenie bieżącego zużycia materiałów do produkcji; Pobrania magazynowe do produkcji; Weryfikacja stanów magazynowych i ewentualne wyjaśnienia rozbieżności; Współpraca z innymi działami; Wymagania: Minimum...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...