Najnowsze oferty pracy

  • Financial and Administration Manager

    Kolomolo   Kraków    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
  • Analityk Ryzyka Kredytowego w Sektorze Detalicznym

    Bank Pocztowy SA   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi obowiązkami będzie: tworzenie i aktualizacja regulacji wewnętrznych; uczestnictwo w projektach automatyzujących procesy kredytowe dla Klientów detalicznych; uczestnictwo w zadaniach zmierzających do zapewnienia jak najwyższej jakości danych z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym i...
  • US Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies; Making analytical recommendations and interpretations of received data; Ensuring data accuracy from vendors; Working closely with internal teams to deliver excellent...
  • Client Billing Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like You will be working closely with the UK and India teams to ensure that all work is carried out in a monthly manner and with a high standard: Analyzing client’ agreements and finance documentation provided by UK Consultants to ensure effective contract setup on the...
  • Financial Analyst (FP&A)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers; Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process; Support preparation of revenue and cost...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów...
  • Kontroler Należności

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych; Monitorowanie i egzekwowanie zabezpieczeń wynikających ze współpracy na...
  • Kontroler Finansowy ds. Wsparcia Biznesu

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
Zobacz więcej ofert pracy

Financial Reporting Supervisor

Brown Brothers Harriman
Kraków
praca stacjonarna
2936 dni temu

Brown Brothers Harriman (BBH) is a privately-held financial institution and has been a thought leader and solutions provider for almost 200 years. We serve the most sophisticated individuals and institutions with award-winning expertise in Investment Management, Private Banking, and Investor Services. Our 5,000 colleagues operate from 17 cities throughout North America, Europe and Asia..

BBH is committed to diversity, innovation and globalization. Our culture is driven by our goal to provide the best solutions and services to our clients and each other. Our Partnership structure creates a flat organization that promotes collaboration across all business lines. We believe that diverse ideas and the ability to come together globally across groups and borders are a competitive advantage. In order for all our teams to excel, members must trust each other and feel comfortable providing honest input from all perspectives.

This openness sparks innovation and agility, which adds to the entrepreneurial spirit and provides many more career opportunities for our staff. We are a group of high-performing, dedicated and caring professionals who believe that working together is the foundation for superior client service excellence.

As a BBH professional, your career path is yours to define. We take pride in our ability to retain our best employees. We help them manage their careers by moving top performers to new areas of BBH where their talents will make the greatest contribution. As soon as you walk through the doors at BBH, we provide you with the tools to help you succeed and grow your career.


Financial Reporting Supervisor

Miejsce pracy: Kraków

The Financial Reporting Supervisor is responsible for managing the day-to-day provision of financial reporting services of the Financial Reporting Department. Working closely with the Financial Reporting Team Leader, the Supervisor will allocate tasks and workload to the Financial Reporting Representatives and Senior Financial Reporting Representatives to ensure the timely and high-quality preparation of statutory annual and semi-annual financial statements for investment funds registered in Ireland, Luxembourg, United States and Cayman Islands.


Responsibilities

  • Day to day management of preparation of annual and semi-annual financial statements of the investment funds under different accounting standards (Irish GAAP, IFRS, Luxembourg GAAP, US GAAP), undertaking primary responsibility for the provision of financial reporting services to his/her allocated clients.

  • Responsibility for communications to regulators, compliance and internal and external audit.

  • Communicating with clients on a regular basis, acting as a key client contact, ensuring timely and accurate responses to any client queries.

  • Primary responsibility for coaching and developing his/her reporting team members and providing appropriate feedback via periodic meetings and the firm’s performance appraisal process.

  • Assisting in projects within Financial Reporting Department including standardization and workload optimization to improve the efficiency, quality and accuracy of deliverables.

  • Providing an escalation point for clients’ queries.

  • Playing a key role in the training and development of new team members, keeping team-members informed of new industry developments relating to financial reporting disclosure requirements.

Requirements:

  • Primary degree in accounting/finance related discipline.

  • 5 years experience in financial reporting, accountancy or audit.

  • Knowledge of accounting standards.

  • Professional accountancy qualification will be an asset (qualified or part qualified).

  • Prior experience in managing team desirable.

  • Prior experience in investment funds industry will be an asset.

Knowledge and Skills:

  • Highly organized, detail oriented and self-motivated, continuously seeking learning opportunities and striving to achieve the highest level of professional success.

  • Great numerical ability with good technical understanding of financial instruments including derivatives.

  • Ability to work as part of a team in a potentially high pressure, client-driven environment.

  • Fostering Team Spirit, creating an atmosphere of cooperation and common goal achievement by contributing and encouraging others.

  • Strong focus on mentoring and coaching team members.

  • Creativity in developing solutions to meet client and control requirements.

  • Must possess strong reviewing skills.

  • Proven ability to manage and complete a variety of projects simultaneously.

  • Excellent oral and written communication and interpersonal skills.

  • Highly computer literate with strong Excel, Word and Powerpoint skills.

  • Fluency in English essential and knowledge of German and/or French would be an asset.

What we offer:

  • Working in a company with rich tradition and culture

  • Being an important member of the organization, we are not a BPO/SSC

  • Meaningful job with possibilities to make a difference

  • Numerous learning and development opportunities

  • Atmosphere built on trust, support and mutual respect

  • Rich benefit and bonus package

  • Attractive salary reflecting skills, competencies and potential

  • Modern facilities fostering collaboration and fun

  • Work-life balance

 

Podobne oferty

  • Financial and Administration Manager

    Kolomolo   Kraków    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
  • Analityk Ryzyka Kredytowego w Sektorze Detalicznym

    Bank Pocztowy SA   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi obowiązkami będzie: tworzenie i aktualizacja regulacji wewnętrznych; uczestnictwo w projektach automatyzujących procesy kredytowe dla Klientów detalicznych; uczestnictwo w zadaniach zmierzających do zapewnienia jak najwyższej jakości danych z obszaru zarządzania ryzykiem kredytowym i...
  • US Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies; Making analytical recommendations and interpretations of received data; Ensuring data accuracy from vendors; Working closely with internal teams to deliver excellent...
  • Client Billing Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like You will be working closely with the UK and India teams to ensure that all work is carried out in a monthly manner and with a high standard: Analyzing client’ agreements and finance documentation provided by UK Consultants to ensure effective contract setup on the...
  • Financial Analyst (FP&A)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers; Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process; Support preparation of revenue and cost...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów...
  • Kontroler Należności

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych; Monitorowanie i egzekwowanie zabezpieczeń wynikających ze współpracy na...
  • Kontroler Finansowy ds. Wsparcia Biznesu

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....