Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Foreign markets eCommerce Operations Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- odpowiadać za kontakt z rynkami zagranicznymi oraz koordynować projekty operacyjne i ich odpowiednią dystrybucję,
- przygotowywać i koordynować cotygodniowe spotkania statusowe z rynkami,
- odpowiadać za odpowiednie funkcjonowanie JIRA w tematach związanych ze współpracą z rynkami,
- dbać o agregację i odpowiednią komunikację wszelkich błędów mogących wpłynąć na rynek,
- wspierać operacje logistyczne/ eCommerce /R&C w Polsce oraz na rynkach,
- wspierać dział w pozostałych obszarach operacyjnych.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w obszarze eCommerce i/lub Omnichannel,
- posiadają doświadczenie w pracy z rozproszonymi zespołami,
- znają systemy do obsługi przepływów pracy typu JIRA, a także systemy klasy eCommerce/ ERP/ WMS,
- posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: eCommerce, zarządzanie, ekonomia,
- bardzo dobrze znają pakiet Microsoft Office (Excel, Outlook, Sharepoint, Project),
- są komunikatywne, rzetelne, i nastawione na rozwój, a ponadto szybko się uczą i łatwo budują relacje,
- z łatwością przychodzi im tworzenie i prowadzenie prezentacji,
- posiadają umiejętność organizacji pracy własnej,
- są gotowe do podróży służbowych (około 7 dni na kwartał).
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
Co będziesz robić:
- odpowiadać za kontakt z rynkami zagranicznymi oraz koordynować projekty operacyjne i ich odpowiednią dystrybucję,
- przygotowywać i koordynować cotygodniowe spotkania statusowe z rynkami,
- odpowiadać za odpowiednie funkcjonowanie JIRA w tematach związanych ze współpracą z rynkami,
- dbać o agregację i odpowiednią komunikację wszelkich błędów mogących wpłynąć na rynek,
- wspierać operacje logistyczne/ eCommerce /R&C w Polsce oraz na rynkach,
- wspierać dział w pozostałych obszarach operacyjnych.
Szukamy osób, które:
- posiadają doświadczenie w obszarze eCommerce i/lub Omnichannel,
- posiadają doświadczenie w pracy z rozproszonymi zespołami,
- znają systemy do obsługi przepływów pracy typu JIRA, a także systemy klasy eCommerce/ ERP/ WMS,
- posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: eCommerce, zarządzanie, ekonomia,
- bardzo dobrze znają pakiet Microsoft Office (Excel, Outlook, Sharepoint, Project),
- są komunikatywne, rzetelne, i nastawione na rozwój, a ponadto szybko się uczą i łatwo budują relacje,
- z łatwością przychodzi im tworzenie i prowadzenie prezentacji,
- posiadają umiejętność organizacji pracy własnej,
- są gotowe do podróży służbowych (około 7 dni na kwartał).
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- praca w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy