specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / senior umowa o pracę tymczasową pełny etat
2 dni
Miejsce pracy: Niepołomice (praca w trybie hybrydowym) Zakres obowiązków: Codzienne zadania: Uzgadnianie płatności i transakcji bankowych: zarządzanie uzgodnieniami bankowymi oraz koordynacja płatności przychodzących, Współpraca: ścisła współpraca z Leinonen w zakresie sprawdzania...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
dziś wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
dziś wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
2 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznanie standardów i narzędzi stosowanych w rewizji finansowej,...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Goldman Recruitment is a human-resource consultancy company specialising in the search and selection of candidates for specialist and managerial positions in Poland. This specific activity profile translates into a professional approach to the realisation of the projects for BPO/SSC Centres of international companies entrusted to us, as well as into speed and effectiveness in action.
For our client, international company from FMCG sector, we are looking for experienced professional for position:
General Ledger Accountant with Portuguese
Location: Cracow
Responsibilities:
managing one of the following General Ledger processes: GL/Tax/Fixed Assets/Banking, General Ledger Accounting,
performing period end close processes for General Ledger and bank statement reconciliations,
bank reconciliations which includes maintaining bank account details, reporting on cash and liquidity management,
preparing monthly VAT liquidation, monthly Witholding tax check and intrastat,
fixed assets management including additions and disposals,
ensuring that daily operations are carried out according to set targets,
identifying potential process improvements,
updating regularly the team leader around developments and progress of relevant operational issues,
developing strong working relationship with relevant stakeholders,
involvement in the transition processes.
Requirements:
min. 2 years of experience in accounting in General Ledger department,
very good command of Portuguese and English,
an university degree,
energetic and enthusiastic approach to team work,
ability to work under pressure.
Client offer:
professional development in a dynamic and growing business,
participation in prestigious international projects,
competitive salary with attractive benefit package,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / senior umowa o pracę tymczasową pełny etat
2 dni
Miejsce pracy: Niepołomice (praca w trybie hybrydowym) Zakres obowiązków: Codzienne zadania: Uzgadnianie płatności i transakcji bankowych: zarządzanie uzgodnieniami bankowymi oraz koordynacja płatności przychodzących, Współpraca: ścisła współpraca z Leinonen w zakresie sprawdzania...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
dziś wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
dziś wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
2 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
udział w badaniu sprawozdań finansowych spółek i instytucji finansowych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do audytu, realizacja podstawowych zadań audytorskich zgodnie z przyjętą metodologią, poznanie standardów i narzędzi stosowanych w rewizji finansowej,...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...