Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

General Manager – FMCG/HoReCa

Jobfinder
Warszawa
menedżer
praca stacjonarna
976 dni temu

Nasz Klient to prężnie rozwijająca się międzynarodowa organizacja, działająca na rynku europejskim i polskim od kilkunastu lat. Z powodzeniem wspiera swoich kluczowych Klientów, dostarczając im najwyższej jakości produkty z całego świata. W ofercie posiadają ok 1500 SKU, współpracują ze znanymi sieciami handlowymi, a także wspierają kluczowych Klientów z branży HoReCa.

Do swojego zespołu sprzedażowego poszukujemy Eksperta na stanowisko:

 

General Manager – FMCG/HoReCa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DSWAW-21
Zadania:
  • zarządzanie zespołem sprzedaży i działem zakupów,
  • realizację założonych celów sprzedażowych w zakresie pozyskiwania klientów i wzrostu przychodów firmy,
  • opracowanie strategii sprzedaży, taktyki i planów działania przy współpracy z Zarządem Spółki.
Oczekiwania:
  • Doświadczenie na podobnym, kierowniczym stanowisku w sektorze FMCG/ HoReCa, najchętniej przy sprzedaży produktów spożywczych, min 3 lata,
  • Doświadczenia w pozycjonowaniu produktów w stosunku do konkurencji,
  • Doświadczenie we współpracy z Klientem biznesowym, znajomości  potrzeb i celów biznesowych, umiejętności prowadzenia negocjacji, przygotowywania prezentacji biznesowych,
  • Zarządzanie i motywowanie zespołu sprzedaży, dbałość o podział zadań w zespole i monitoring ich realizacji,
  • Zarządzania działem zakupów i zespołem kupców,
  • Udział w targach branżowych, spotkaniach handlowych z kluczowymi dostawcami,
  • Biegła znajomość j. angielskiego jest konieczna.
Oferujemy:
  • Samodzielne stanowisko w stabilnej i prężnie rozwijającej się organizacji,
  • Sympatyczną atmosferę opartą na partnerstwie i współpracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...