CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Moim Klientem jest międzynarodowa, dynamicznie rozwijająca się firma oferująca usługi i rozwiązania finansowo-płatnicze, dostarczające bezpieczne rozwiązania dla klientów. Obecnie ze względu na rozwój współpracy spółki polskiej ze spółką czeską, poszukuję osoby na stanowisko:
Obowiązki:
- zarządzanie zespołem księgowości;
- przejęcie zadań dedykowanych dla tego zespołu od podmiotów powiązanych w Czechach (shared service),
- prowadzenie ksiąg rachunkowych kilku zagranicznych podmiotów;
- nadzór merytoryczny nad prawidłowością i kompletnością księgowań;
- sporządzanie sprawozdań finansowych według przepisów lokalnych;
- sporządzanie miesięcznego pakietu dla spółki matki w Stanach Zjednoczonych;
- udział w międzynarodowych projektach, w tym współpraca z Biurem Rozliczeń funkcjonującym w ramach Departamentu Finansów;
- codzienna komunikacja z centralą w Stanach Zjednoczonych oraz spółkami powiązanymi w Europie w zakresie podległego obszaru.
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w księgowości;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- doświadczenie korporacyjne, w międzynarodowym środowisku;
- wykształcenie wyższe kierunkowe;
- znajomość międzynarodowych standardów księgowych;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem;
- wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność zarządzania zespołem i nastawienie na realizację celów,
- rzetelność, odpowiedzialność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- gotowość do cyklicznych, zagranicznych podróży służbowych w kilku pierwszych miesiącach pracy, docelowo stacjonarna praca w biurze w Warszawie (Wola).
Mile widziane:
- znajomość języka czeskiego;
- doświadczenie w firmie audytorskiej;
- kwalifikacje ACCA lub biegłego rewidenta;
- znajomość czeskich przepisów księgowych i podatkowych;
- doświadczenie w branży finansowej;
- znajomość Microsoft Dynamics AX.
Oferta:
- Szerokie możliwości doskonalenia kompetencji zawodowych;
- Prywatna opieka medyczna, w tym usługi stomatologiczne;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenie na życie;
- Dofinansowanie do Karty Multisport;
- Pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie do urlopu pracownika i jego dzieci, bony świąteczne, eventy dla rodzin);
- Przyjazne środowisko pracy – m.in. strefa chillout, owocowe dni, nowoczesna przestrzeń biurowa;
- Możliwość wykupienia miejsca parkingowego.