Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 16.02.2018
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie działań związanych z koordynacją, przygotowaniem projektów, w tym przygotowaniem wniosków o finansowanie projektów,
- koordynacja projektów w tym projektów międzynarodowych. Nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach poszczególnych projektów,
- koordynacja działań i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, dotycząca przygotowania projektów realizowanych w komórkach i jednostkach im podległych, w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich. Współpraca z otoczeniem rynkowym, w tym naukowym, pozarządowym i gospodarczym w celu inicjowania i realizacji projektów,
- prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów. Gromadzenie informacji dotyczących przygotowywanych i realizowanych projektów między innymi z udziałem funduszy europejskich,
- prowadzenie spraw związanych z promocją i realizacją działań informacyjno-szkoleniowych dotyczących funduszy europejskich. Prowadzenie działań na rzecz rozwoju organizacji pozarządowych w m.st. Warszawie oraz realizacja projektów skierowanych do tych podmiotów, prowadzących do wzmacniania mechanizmów współpracy Urzędu z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji zadań publicznych.
Charakterystyka pracy:
- koordynacja zagadnień projektowych związanych z obszarem Smart City,
- współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami urzędu oraz miasta w obszarze wdrożeń systemów informatycznych,
- analiza rynku i otoczenia biznesowego miasta pod kątem realizacji potrzeb związanych z rozwojem cyfrowym,
- realizacja zadań projektowych zgodnie z obowiązującą metodyką zarządzania projektami,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy o ustroju m.st. Warszawy, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych, a także ogólnych założeń koncepcji inteligentnego miasta (ang. smart city).
Praca w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
-
obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.),
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
-
wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
-
minimum 4-letni staż pracy,
-
powyżej 4-lenie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania projektów do realizacji lub w pozyskiwaniu środków finansowych
na realizację projektów lub doświadczenie w zakresie wdrażania projektów, -
komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
-
pożądane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, sumienność, samodzielność, komunikacja.
-
wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu zarządzania, finansów, administracji.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
- odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia.