Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Biurze Infrastruktury na stanowisko:
- współpraca z jednostkami i komórkami wewnętrznymi Spółki w zakresie opracowywania wieloletnich i rocznych planów inwestycji i remontów na potrzeby utrzymania obiektów infrastruktury torowej i trakcyjnej,
- sporządzanie harmonogramów robót torowych i robót na sieci trakcyjnej,
- koordynacja i kontrola terminów realizacji inwestycji i remontów obiektów budowlanych,
- prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości z zakresu realizacji inwestycji i remontów,
- uzgadnianie z jednostkami miejskimi (w tym z Zarządem Transportu Miejskiego) terminów wyłączeń ruchu tramwajowego,
- uzgadnianie terminów realizacji inwestycji i remontów z jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy.
- wykształcenie wyższe (techniczne, administracyjne, transport),
- 5-letnie doświadczenie w obszarze inwestycji infrastrukturalnych (w wykonawstwie robót budowlanych lub w przygotowaniu inwestycji do realizacji, w wydziałach inwestycji biur jednostek administracyjnych i urzędach związanych z realizacją lub koordynacją robót budowlanych),
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- udział w szkoleniach menedżerskich, z zakresu przepisów i zagadnień administracyjnych, prawa budowlanego, realizacji projektów infrastrukturalnych,
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność pracy na komputerze, obsługi programów: Word, Excel, PowerPoint, Ms Project - na poziomie dobrym,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, umiejętność prowadzenia dokumentacji, rzetelność, sumienność kultura osobista,
- dobra organizacja pracy.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- pracę w godzinach 7.00-15.00;
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.