Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Główny Specjalista ds. Rozwoju Obsługi Klientów

Orange Polska S.A.

Warszawa

171 dni temu

Orange Polska to przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy. To, że nasi pracownicy to osoby aktywne, realizujące się na wielu polach – podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty plastyczne czy muzyczne – jest dla nas tak samo ważne jak to, że mają otwarte umysły - patrzą na zadania i problemy z więcej niż jednej perspektywy. To dzięki wiecznie ciekawym, Orange każdego dnia tworzy cyfrowy świat dla swoich klientów, czyniąc go nowoczesnym i innowacyjnym, a wciąż interesującym i dostępnym dla każdego. Jeśli interesuje Cię rozwój osobisty i zawodowy… i masz pasję, dołącz do zespołu Orange.
Główny Specjalista ds. Rozwoju Obsługi Klientów
Orange Polska S.A.; Warszawa
jestem osobą otwartą i gotową na:
  • poszukiwanie najlepszych benchmarków rynkowych, formułowanie wniosków dotyczących zmian w modelu obsługi klientów biznesowych
  • nadzór nad jakością obsługi klienta w kanale poprzez monitoring transakcji, audyty jakości i analizę wyników badań satysfakcji klientów
  • definiowanie wskaźników jakościowych, efektywnościowych i kosztowych w kanale call center, tworzenie analiz i rekomendacji dotyczących możliwej poprawy wyników
  • przygotowywanie planów działań i inicjatyw ukierunkowanych na wzrost efektywności i satysfakcji obsługi klienta w kanale call center zarówno frontline jak i backline
  • tworzenie usprawnień w zakresie automatyzacji i robotyzacji kroków procesowych przy współpracy z zespołami Customer Journey, wdrażanie i monitorowanie efektów wdrożenia
  • analiza trendów sprzedażowych pod kątem budowania wartości klientów, formułowanie rekomendacji zmian dotyczących modelu utrzymania i dosprzedaży usług
oprócz zapału wyróżnia mnie:
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy z jakością obsługi klienta
  • umiejętność spojrzenia na procesy z perspektywy klienta
  • doświadczenie w analizie i ocenie efektywności procesów, standardów w obsłudze klienta
  • doświadczenie przy projektach badawczych jako dodatkowy atut
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, psychologia, metody ilościowe, marketing
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel)
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
  • innowacyjność i skuteczność w realizacji zadań
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji
od przyszłego pracodawcy oczekuję:
  • szansy na wykorzystanie mojej wiedzy
  • pracy w gronie ekspertów
  • możliwości wpływania na poprawę satysfakcji klientów

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Kontroli Jakości

Osoba pracująca w tym zawodzie kontroluje wszystkie lub wybrane fazy procesu produkcyjnego i zapobiega wytwarzaniu towarów złej jakości. W zależności od miejsca pracy zakres czynności kontrolera jakości jest zróżnicowany. Każdy specjalista pracujący w tym zawodzie musi na bieżąco gromadzić i uzupełniać wiedzę o obecnych potrzebach rynku w zakresie wymogów jakościowych stawianych towarom, zgłoszonych patentach i ...
Specjalista ds. Kontroli Jakości Praca Specjalista ds. Kontroli Jakości

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (775)
Wałbrzych (46)
Legnica (120)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (195)
Toruń (135)
Lubelskie:
Lublin (230)
Chełm (42)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (983)
Tarnów (72)
Nowy Sącz (55)
Mazowieckie:
Warszawa (2132)
Radom (190)
Płock (74)
Opolskie:
Opole (237)
Nysa (82)
Podkarpackie:
Rzeszów (139)
Przemyśl (33)
Podlaskie:
Białystok (136)
Suwałki (35)
Łomża (38)
Pomorskie:
Gdańsk (474)
Gdynia (221)
Słupsk (63)
Śląskie:
Katowice (559)
Częstochowa (178)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (150)
Elbląg (100)
Ełk (47)
Wielkopolskie:
Poznań (633)
Kalisz (91)
Konin (54)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (333)
Koszalin (96)
Kołobrzeg (49)
Auchan (94)
Tesco (242)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (14)
STRABAG (6)
ABB (106)
Accenture (261)
Luxoft (81)
PKO BP (400)
KPMG (34)
Orange (34)
IKEA (20)
Budimex (20)

Rekrutują z Praca.pl