Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds administracji

    Biuro Projektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "Hydrosan"   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 242 - 4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista ds. Prawno-Administracyjnych

    Nowa Deweloper sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
  • Specjalista ds. administracji i legalności

    Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Referent / Starszy referent w Sekcji ds. Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego – Ubezpieczeni w Wydziale Współpracy Międzynarodowej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Inspektor

    Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Postępowań Administracyjnych EFS Liczba stanowisk: 1 Wymiar etatu: 1/1 Główne obowiązki wykonywane na stanowisku: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowanie projektów decyzji ws.: zwrotu nieprawidłowo wykorzystanej dotacji, udzielania...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Toszek Specjalista ds. Administracyjnych Toszek
Główny Specjalista w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy

Główny Specjalista w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1014 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

GŁÓWNEGO SPECJALISTY
W REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,
ROZWOJU I PROMOCJI GMINY
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 


 Burmistrz Toszka
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Głównego Specjalisty

w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy

(1 etat)

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Główny Specjalista w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy
Miejsce pracy: Toszek

 

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku,
  • co najmniej 4-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • Prawo zamówień publicznych,
    • o finansach publicznych,
    • o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w obsłudze (wnioskowanie, realizacja, rozliczanie, monitorowanie) projektów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej,
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • przeprowadzanie i uczestnictwo w charakterze sekretarza i/lub przewodniczącego komisji przetargowej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego organizowanych przez Gminę Toszek, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
  • prawidłowe, zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prawidłowości stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udzielania zamówień zwolnionych z rygoru stosowania Prawa zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi,
  • aktualizowanie i udostępnianie na potrzeby pracowników Urzędu regulaminów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych oraz wzorów druków,
  • wykonywanie obowiązków wobec Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie realizacji zadań – stosownie do obowiązujących przepisów prawa,
  • prowadzenie czynności związanych z odwołaniami,
  • ocena zgodności propozycji aneksowania umów w sprawie zamówienia publicznego z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • monitoring możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy europejskich i krajowych na działania inwestycyjne,
  • przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnych do programów unijnych i innych krajowych programów finansowania, ze szczególnym uwzględnieniem projektów inwestycyjnych (w tym m.in. udział w przygotowaniu studium wykonalności i innych dokumentów wymaganych w procedurze aplikacyjnej),
  • zarządzanie projektami, sprawozdawczość i monitoring realizacji projektów,
  • udział w rozliczaniu projektów inwestycyjnych oraz innych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego
    na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim
    w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
    w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds administracji

    Biuro Projektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "Hydrosan"   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 242 - 4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista ds. Prawno-Administracyjnych

    Nowa Deweloper sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
  • Specjalista ds. administracji i legalności

    Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów

    ECOL Sp. z o.o.   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Analiza zapytań ofertowych. Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu. Obsługa platform zakupowych Klientów.
  • Referent / Starszy referent w Sekcji ds. Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego – Ubezpieczeni w Wydziale Współpracy Międzynarodowej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
  • Inspektor

    Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Postępowań Administracyjnych EFS Liczba stanowisk: 1 Wymiar etatu: 1/1 Główne obowiązki wykonywane na stanowisku: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowanie projektów decyzji ws.: zwrotu nieprawidłowo wykorzystanej dotacji, udzielania...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.