- Ogłoszenie nr: 167155
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 lutego 2015 r.
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw księgowości
- w Wydziale Finansowym Departamentu Budżetu i Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27,
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udział w realizacji zadań związanych z wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi, a także dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- przyjmowanie wyciągów bankowych dotyczących wydatków budżetowych włącznie z dokumentami źródłowymi;
- dekretowanie dokumentów memoriałowych (not, faktur) bankowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz obowiązującym planem kont;
- wprowadzanie zadekretowanych dokumentów bankowych do programu finansowo-księgowego;
- przyjmowanie, kontrola, dekretowanie zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz obowiązującym planem kont oraz wprowadzanie dokumentów memoriałowych do programu finansowo-księgowego;
- udział w pracach związanych ze sprawozdaniami budżetowymi miesięcznymi, kwartalnymi i rocznymi;
- analiza kont rozrachunkowych, w tym rozrachunków z pracownikami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca pod presją czasu.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe w przypadku posiadania certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów albo wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowego, w tym co najmniej 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych, w przypadku nieposiadania certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, wraz z aktami wykonawczymi;
- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- znajomość przepisów dotyczących płac i ubezpieczeń w jednostkach budżetowych;
- znajomość obsługi specjalistycznych programów księgowych i MS Excel na poziomie zaawansowanym;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- zdolność analizy i syntezy informacji.
- wyższe magisterskie ekonomiczne;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku samodzielnego księgowego w urzędach administracji publicznej;
- znajomość zasad opracowywania planów w układzie zadaniowym.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów