Główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
15 godz. temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158795

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.

Zakres zadań

  • Prowadzi postępowania kontrolne wobec podmiotów krajowego systemu certyfikacji cyberbezpieczeństwa
  • Analizuje informacje dotyczące nieprawidłowości w zakresie funkcjonowania krajowego systemu certyfikacji cyberbezpieczeństwa pod kątem ewentualnej kontroli
  • Nadzoruje podmioty krajowego systemu certyfikacji cyberbezpieczeństwa
  • Prowadzi postępowania administracyjne i analizuje skargi złożone na podmioty krajowego systemu certyfikacji cyberbezpieczeństwa
  • Współpracuje z podmiotami administracji publicznej, uczelniami, organizacjami pozarządowymi, instytutami badawczymi oraz podmiotami sektora prywatnego w Polsce oraz instytucjami i organami UE i poza UE w zakresie regulacji systemu certyfikacji cyberbezpieczeństwa w Polsce
  • Uczestniczy w procesie Wzajemnego Przeglądu krajowych organów ds. certyfikacji cyberbezpieczeństwa
  • Przygotowuje odpowiedzi na pytania obywatelskie i dziennikarskie, interpelacje poselskie i interwencje senatorskie oraz wnioski o dostęp do informacji publicznej w obszarze działań znajdujących się w kompetencjach Departamentu Cyberbezpieczeństwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub administracji
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie prowadzenia postępowań kontrolnych lub administracyjnych lub legislacji
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość: ustawy Prawo przedsiębiorców w zakresie kontroli, ustawy o krajowym systemie certyfikacji cyberbezpieczeństwa, ustawy o kontroli w administracji rządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, zasad legislacji, Aktu o Cyberbezpieczeństwie oraz aktów wykonawczych do niego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w zakresie cyberbezpieczeństwa
  • Przeszkolenie z zakresu: prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia postępowań kontrolnych, bezpieczeństwa informacji lub cyberbezpieczeństwa.
  • Znajomość: ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (wraz z aktami wykonawczymi), Dyrektywy NIS2, Strategii Cyberbezpieczeństwa na lata 2019-2024.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu, o którym mowa w ogłoszeniu BIP: 158795 (wraz z wymienionymi zadaniami wykonywanymi w ramach wymaganego na stanowisku doświadczenia zawodowego)
  • W przypadku składania oferty w formie papierowej wymagane oświadczenia znajdziesz pod linkiem: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-19 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:

Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Na kopercie dopisz numer ogłoszenia BIP: 158795, DC WCC 3

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest Minister Cyfryzacji, Królewska 27, 00-060 Warszawa, adres e-mail:
kancelaria@cyfra.gov.pl
1. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Cyfryzacji, ul Królewska 27, 00-060
Warszawa adres e-mail: iod@cyfra.gov.pl
2. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy oraz
archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
3. Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy);
2) art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących
na administratorze);
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).
4. Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie
cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. W
przypadku podania innych danych osobowych niż określonych przepisami prawa, podstawą przetwarzania będzie zgoda, o
której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można
odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9
ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w
dowolnym czasie.
5. Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów
upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej.
Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane
w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.
6. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji. W przypadku obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze danych osobowych do
czasu istnienia tego obowiązku.
7. Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody);
5) prawo do przenoszenia danych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody lub umowy;
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany);
Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany
powyżej;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stanisława Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa).
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Radca Prawny

    Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki   Warszawa, Praga-Południe, Część biurowa Atrium Promenada    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa prawna przedsiębiorców w zakresie prawa handlowego. Przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, uchwał, umów i regulaminów. Rejestrowanie spółek w KRS (w tym przez system S24) oraz obsługa zmian we wpisach. Sporządzanie i opiniowanie umów handlowych....
  • Prawnik

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Praca na rzecz Biura Zarządu, ścisła wspólpraca z Zarządem; Świadczenie bieżącej obsługi prawnej oraz doradztwa na rzecz firm wewnętrznych oraz Klientów Kancelarii; Analiza i rozwiązywanie zagadnień prawnych; Sporządzanie projektów pism procesowych, umów, opinii...
  • Prawnik / Asystent Prawny

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul. Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: sporządzanie projektów opinii prawnych, pism, wniosków do organów państwowych i samorządowych; przygotowywanie stanowisk prawnych, opinii do umów zawieranych przez Spółkę oraz projektów umów związanych z bieżącą działalnością Spółki, weryfikowanie od strony...
  • Specjalista w Biurze Zarządu

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism,...
  • Prawnik / Prawniczka / Asystent / Asystentka ds. Prawnych

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów; Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych; Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur; Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu; współpraca wewnętrzna - bieżąca...
  • Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy 3 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...