Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej, w tym prowadzi bieżący nadzór nad zmianami wynikającymi z ewentualnej rewizji planu.
- Prowadzi sprawy związane z opiniowaniem planów i sprawozdań Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej oraz koordynuje przygotowania zbiorcze opinii do tych dokumentów.
- Prowadzi sprawy związane z opłatami nawigacyjnymi w tym: prowadzi postępowania administracyjne, współpracuje z Komisją Europejską i EUROCONTROL w tym przekazuje właściwym podmiotom informacje i dokumentacje dotyczącą opłat nawigacyjnych oraz planów skuteczności działania, organizuje konsultacje z przedstawicielami użytkowników przestrzeni powietrznej w obszarze opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania, opiniuje rozliczenie refundowanych kosztów zwolnień z opłat nawigacyjnych.
- Prowadzi w obszarze ekonomiczno-finansowym sprawy związane z ogłaszaniem sprawozdań rocznych instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w Dzienniku Urzędowym Urzędu.
- Bierze uział w prowadzeniu spraw związanych ze współpracą z EUROCONTROL, Komisją Europejską oraz innymi podmiotami w sprawach związanych z systemem skuteczności działania, w tym bierze udział w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych i zespołów zadaniowych.
- Prowadzi sprawy związane z monitorowaniem zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego wpływających na działalność instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w ekonomiczno-finansowym aspekcie systemu skuteczności działania oraz uczestniczy w procesie opiniowania, przedstawiania propozycji i dokonywania uzgodnień.
- Opracowuje w obszarze ekonomiczno-finansowym projekty regionalnego/krajowego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej.
- Planuje, organizuje i wykonuje czynności kontrolne związane z certyfikacją i nadzorem w obszarze ekonomiczno-finansowym nad instytucjami żeglugi powietrznej, nadzoruje realizację wniosków pokontrolnych i programów naprawczych dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub lotnictwo, lub zarządzanie, lub prawo, lub finanse i rachunkowość, lub ekonometria, lub międzynarodowe stosunki gospodarcze lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub lotnictwo, lub zarządzanie, lub finanse i rachunkowość, lub bankowość lub ekonometriadoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w lotnictwie lub transporcie lub logistyce lub w obszarze związanym z zagadnieniami ekonomiczno-finansowymi
- Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarzadzania operacyjnego.
- Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość ustawy prawo lotnicze oraz aktów wykonawczych do niej
- Znajomość analizy finansowej
- Znajomośc przepisów międzynarodowych EUROCONTROL i UE dot. opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
- Znajomość programu MS Excel
- Kompetencje behawioralne: myślenie analityczne, rzetelność, komunikacja, współpraca, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu controllingu
- Przeszkolenie z zakresu technik audytowania lub przeszkolenie z zakresu analizy kosztów i controllingu.
- Język angielski na poziomie biegłym (C1)
- Znajomość zasad ekonometrii i statystyki
- Znajomość zagadnień związanych z procesami decyzyjnymi w UE (w tym tworzenie prawa unijnego)
- Znajomośc międzynarodowych standardów rachunkowości
- Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego z zakresu Działu II Postępowanie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarzadzania operacyjnego.
- Kopia dokumentu potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B bądź oświadczenie w tym zakresie.
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego ukończenia studiów podyplomowych z zakresu controllingu.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z technik audytowania lub analizy kosztów i controllingu.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości j. angielskiego na poziomie biegły (C1) lub oświadczenie w tym zakresieTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-22 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie lub w temacie maila:
"Oferta pracy LER-7/2-99/2025"
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej), lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247) przy ul. Marcina Flisa 2.
2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy daneosobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia 22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w związku z prowadzonym postępowaniem.
6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania.
8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.
11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.