Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2543 dni temu
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10650

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe oraz częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Zakres zadań

  • Poszukiwanie informacji na temat możliwych źródeł dofinansowania działań związanych z realizacją zasady równego traktowania oraz ich analiza.
  • Opracowywanie wniosków o dofinansowanie działań ze środków pomocowych, w tym m.in. europejskich oraz Funduszu Współpracy Dwustronnej oraz projektów z obszaru realizacji zasady równego traktowania, a także ich wdrażanie (ewaluacja, monitoring).
  • Realizacja projektów współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej i funduszy norweskich, bądź innych źródeł dotyczących równego traktowania oraz przeciwdziałania dyskryminacji.
  • Sporządzanie i rozliczanie umów z wykonawcami prac lub usług zawieranych w ramach zamówień publicznych realizowanych na rzecz Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania oraz w ramach projektów przez niego realizowanych.
  • Współpraca z Biurem Budżetowo-Finansowym i Departamentem Prawnym oraz komórką organizacyjną właściwą do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, opiniujących poprawność zawieranych umów.
  • Przygotowywanie informacji o zamówieniach publicznych niezbędnych do realizacji merytorycznych zadań Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania, w tym udział w pracach komisji przetargowych oraz opracowanie dokumentacji przetargowej w zakresie merytorycznym.
  • Zapewnienie prawidłowego opisu i obiegu dowodów księgowych związanych z realizowanymi projektami i umowami z wykonawcami wpływającymi do Wydziału.
  • Wykonywanie innych zadań wynikających z zadań Departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy strukturalnych UE
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych
  • znajomość opracowywania oraz wdrażania projektów finansowanych ze środków europejskich i międzynarodowych
  • znajomość procedur administracyjnych i problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji rządowej i samorządowej
  • umiejętność obsługi elektronicznego generatora wniosków aplikacyjnych, generatora wniosków płatniczych
  • umiejętność opracowywania długoterminowych działań edukacyjnych lub informacyjnych
  • umiejętność skutecznego komunikowania się
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy i skoordynowania działań w kilku komórkach organizacyjnych czy kontrahentów zewnętrznych
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • umiejętność działania oraz komunikowania się pod presją czasu oraz w sytuacjach stresujących
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w realizacji projektów finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG lub funduszy europejskich lub innych funduszy międzynarodowych oraz doświadczenia zawodowego jako menadżer/kierownik/koordynator projektu finansowanego ze środków europejskich
  • przeszkolenie: w zakresie zarządzania i realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich; Prawo zamówień publicznych; w zakresie metodologii zarządzania projektami
  • znajomość języków francuskiego lub niemieckiego na poziomie A2, angielskiego na poziomie C1
  • wiedza w zakresie budowy i eksploatacji baz danych
 

Podobne oferty