Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 39003
Warunki pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.Elastyczne godziny pracy.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Tworzenie i koordynowanie działań w celu utworzenia Centrum Kompetencji Administracji (CKA) publicznej w ramach Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa.
- Nadzorowanie pracy jednostek składających się na Centrum Kompetencji Administracji, w tym weryfikowanie i koordynowanie zakresu zadań, harmonogramu i budżetu poszczególnych jednostek w zakresie CKA.
- Przygotowywanie oraz uczestniczenie w tworzeniu dokumentów o charakterze wdrożeniowym w zakresie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w szczególności w zakresie kryteriów wyboru projektów i katalogu wydatków kwalifikowalnych w celu utworzenia CKA.
- Zarządzanie podprojektem składającym się na CKA – programem GovTech (więcej o programie można przeczytać na http://govtech.gov.pl) – i pracami projektowymi zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem projektu; w tym: koordynowanie działania i zarządzanie pracą zespołu projektowego, monitorowanie i kontrolowanie prac projektowych, zarządzanie ryzykiem projektowym, zarządzanie zmianami do planu bazowego projektu, współpraca z użytkownikami końcowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz dostawcami zewnętrznymi, tworzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnianie jej prawidłowego przepływu i jakości, cykliczne raportowanie statusu realizowanych i nadzorowanych prac. Współpraca w tym zakresie z zespołem powołanym w Kancelarii Premiera Rady Ministrów.
- Opiniowanie projektów, wniosków, pism, opinii i analiz oraz udział w pracach grup, zespołów i komitetów w celu podnoszenia kompetencji cyfrowych w administracji publicznej.
- Prowadzenie pracy grup roboczych przy Ministrze Cyfryzacji, których celem jest recenzja podejmowanych kierunków i działań i efektów prac nad Centrum Kompetencji Administracji.
- Gromadzenie informacji oraz podejmowanie działań zmierzających do wzmocnienia i utrwalenia doświadczeń i dobrych praktyk zgromadzonych w trakcie realizacji działań w ramach II oraz III osi i możliwości ich kontynuacji w celu zapewnienia trwałości rezultatów PO PC.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem projektowym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość rynku szkoleń i innych form podnoszenia kompetencji z zakresu IT (barcampy, hackathony, itp.)
- Znajomość metodyk prowadzenia projektów informatycznych (np. PRINCE2, PMP, Agile)
- Znajomość zagadnień związanych z podnoszeniem kompetencji cyfrowych
- Znajomość procedur i funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność skutecznego komunikowania się
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Zorientowanie na osiągnięcie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z obszaru zarządzania projektami
- 1 rok doświadczenia zawodowego w badaniu potrzeb szkoleniowych zespołów projektowych
- 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektów, prac analitycznych lub badawczych w zakresie kompetencji cyfrowych (w tym różne formy szkoleniowe)
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektów dla sektora publicznego (administracja dla administracji lub biznes dla administracji)
- Znajomość zagadnień dotyczących informatyzacji administracji publicznej