Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 81277
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca w terenie,
krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac i są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zakres zadań
- prowadzi sprawy dotyczące inwestycji oraz zadań realizowanych z programów rządowych w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki, sprawdza, opiniuje, weryfikuje i dokonuje merytorycznego odbioru dokumentacji projektowej w zakresie geologiczno-inżynierskim, hydrogeologicznym i geotechnicznym;
- współpracuje z biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie geologii i geotechniki na etapie opracowywania dokumentacji poprzez występowanie do właściwych organów z wnioskami o zatwierdzenie projektów robót geologicznych i zatwierdzenie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej oraz hydrogeologicznej, monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych
- przygotowuje i współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla celów przetargowych na wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki dla zadań realizowanych z programów rządowych;
- prowadzi monitoring rozwoju technologii drogowych i mostowych, wdraża nowe rozwiązania technologiczne oraz materiały w budownictwie drogowo-mostowym w zakresie geologii i geotechniki;
- współpracuje z Zespołem Kierownika Projektu dla zadań inwestycyjnych, dla których powołano Zespół Kierownika Projektu;
- koordynuje zadania oraz współpracuje z Kierownikiem Zespołu w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań oraz wykonuje badania terenowe i laboratoryjne gruntów, kruszyw celem określenia ich przydatności do wbudowania bezpośrednio w nasypy i podłoża lub do mieszanek z materiałami wiążącymi hydraulicznie jako wzmocnienia podłoża;
- opracowuje monitoring jakości z wykonanych badań na realizowanych zadaniach drogowo-mostowych;
- kontroluje i monitoruje sprawność techniczną sprzętu laboratoryjnego będącego w dyspozycji Zespołu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu geologii lub geotechnikidoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania robót geologicznych;
- znajomość norm i metod badań z zakresu geologii, hydrogeologii i geotechniki;
- umiejętność obsługi sprzętu laboratoryjnego i specjalistycznych programów komputerowych;
- sprawna obsługa komputera - pakiet MS Office,
- prawo jazdy kat. „B”.
- posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia do poszukiwania i rozpoznawania zasobów wód podziemnych, wykonywania i dokumentowania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi, a także projektowania i wykonywania otworów obserwacyjnych lub/i uprawnienia do określania warunków geologiczno-inżynierskich na potrzeby: zagospodarowania przestrzennego, posadawiania obiektów budowlanych lub/i uprawnienie w zakresie wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi;
- umiejętność obsługi graficznych programów komputerowych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.