Help Desk Specialist (pierwsza linia wsparcia)

IT CONNECT Sp. z o.o.

Zielonka

24 godz. temu

IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!



Help Desk Specialist
(pierwsza linia wsparcia)

Miejsce pracy: Zielonka


Zadania:
  • wsparcie pierwszego poziomu (1st level service desk)
  • instalacja sprzętu i oprogramowania standardowego oraz oprogramowania specyficznego dla stanowiska
  • eksploatacja infrastruktury IT (monitoring, rozwiązywanie problemów)
  • koordynacja kontaktu z zewnętrznymi dostawcami usług
  • proste zadania administracyjne w Active Directory / Exchange
  • aktualizacja i tworzenie dokumentacji
Wymagania:
  • doświadczenie na stanowisku HD
Oferujemy:
  • udział w półrocznym projekcie
  • możliwość korzystania z karty sportowej i medycznej
  • możliwość nabycia cennego doświadczenia


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.





Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości IT CONNECT Sp. z o.o. do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y iż moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych."

Poznaj

IT CONNECT Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Szukasz możliwości rozwoju na rynku IT? Pracuj z nami!
Współpracujemy z wieloma firmami u których rozwijamy działy IT.
IT CONNECT to firma outsourcingowa stworzona z myślą o ludziach poszukujących realizacji w codziennej pracy.
Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak i studentów ostatnich lat i absolwentów IT.

Proces rekrutacji

Krok Analiza dokumentów aplikacyjnych
Krok Rozmowa rekrutacyjna
Krok Spotkanie rekrutacyjne u klienta
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego