FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwisjest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.
Najważniejsze fakty:
- utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,
- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
Do Centrali naszej firmy w Warszawie poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
HR Business Partner
Miejsce pracy: Warszawa
Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokiej dynamice rozwoju na rynku polskim.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną uzależnioną od rozwoju organizacji i wyników pracy własnej.
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport.
- Możliwość udziału w różnych projektach rozwojowych firmy.
- Przestrzeń na wdrażanie własnych pomysłów i rozwiązań w obszarze ZZL.
- Pracę w nowym biurze w samym centrum Warszawy (kompleks Wola Retro).
Zadania, które będziesz realizować:
- Pełnienie funkcji Biznes Partnera dla Centrali Grupy, wsparcie kadry managerskiej w realizacji celów biznesowych poprzez pomoc w rozwiązywaniu wyzwań personalnych (m.in. rekrutacji, projektów rozwojowych, procesów premiowania i oceniania pracowników, budowania kultury zaangażowania, działaniach employer brandingowych).
- Udział w tworzeniu i realizacji strategii zarządzania zasobami ludzkimi Grupy, poszukiwaniu i adoptowaniu najlepszych praktyk w tym obszarze.
- Koordynacja oraz zapewnienie efektywnego przebiegu procesów rekrutacji i onboardingu pracowników fizycznych dla całej organizacji (5 spółek). Planowanie, organizowanie i zarządzanie pracą Specjalisty ds. Rekrutacji odpowiedzialnego za rekrutację pracowników fizycznych.
- Analiza obecnych oraz przyszłych potrzeb biznesowych firmy w zakresie pozyskiwania pracowników / firm do współpracy (agencji pracy, firm oferujących usługi outsourcingowe lub leasing pracowniczy), pozyskiwanie i nadzorowanie działania firm we współpracy z poszczególnymi liniami biznesowymi Grupy FBSerwis oraz Działem Prawnym.
- Analiza wybranych wskaźników HR, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych.
- Inicjowanie, projektowanie i wdrażanie programów i projektów HR oraz inicjatyw zapewniających ciągłą optymalizację wsparcia biznesu,
- Ścisła współpraca z innymi członkami i zespołami w ramach funkcji HR.
Nasze oczekiwania wobec kandydatek i kandydatów:
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji pracowników na stanowiska fizyczne (mile widziane doświadczenie zarówno po stronie agencji pracy, jak i pracodawcy użytkownika). Doświadczenie we współpracy z firmami oferującymi różne rozwiązania związane z wykonywaniem usług (leasing pracowniczy, outsourcing).
- Minimum 5-letnie doświadczenie na samodzielnych stanowiskach w obszarze HR w firmach zatrudniających powyżej 250 pracowników (preferowane w branży usługowej i/lub o rozproszonej strukturze działania).
- Dojrzałość biznesowa, umiejętność radzenia sobie z oczekiwaniami biznesu i koniecznością przestrzegania procedur firmowych oraz przepisów prawa.
- Umiejętność budowania relacji z pracownikami na wszystkich szczeblach w organizacji. Zdolność do tworzenia przestrzeni do partnerskiego porozumienia między HR a biznesem.
- Znajomość prawa pracy.
- Posiadanie prawa jazdy kat B oraz gotowości do wyjazdów służbowych.
Dołącz już dziś do naszego zespołu !
Nasze procesy rekrutacyjne prowadzimy obecnie online.