- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
- Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim w podległym regionie
- Monitoring trendów rynkowych w zakresie HR
- Realizację celów biznesowych poprzez zarządzanie potencjałem ludzkim
- Ścisłą współpracę z działem sprzedaży
- Przygotowanie i prowadzenie warsztatów wewnętrznych w ramach pojawiających się potrzeb
- Ścisłą współpracę z zespołem HR oraz pozostałymi zespołami w firmie
- Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania kandydatów (portale społecznościowe, portale rekrutacyjne, headhunting)
- Pracę na wskaźnikach KPI z zakresu HR (analiza, wnioski, omówienie)
- Doradztwo z zakresu prawa pracy, rozwiązań i narzędzi HR, komunikacji, a także wsparcie w procesie przeprowadzania zmian
- Masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji dla działów sprzedaży na stanowiska kierownicze
- Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu sesji Assessment Center
- Znasz techniki i metody wyboru idealnego kandydata do pracy
- Masz wiedzę z zakresu miękkiego HR
- Znasz praktycznie prawo pracy
- Jesteś gotowy/a do częstych podróży służbowych – około 4 dni pracy w terenie, w tym 2 dni z noclegiem
- Perfekcyjnie organizujesz swoją pracę – planujesz i ustalasz priorytety
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
- Mieszkasz na terenie województw: świętokrzyskie, lubelskie
- Wykształcenie kierunkowe: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia
- Doświadczenie we wsparciu menedżerów sprzedaży w zakresie HR
- Wcześniejsze doświadczenie jako HRBP, trener sprzedaży
- Wcześniejsze doświadczenie jako menadżer sklepu – duże sieci handlowe, usługowe
- Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem
- Kartę sportową z dofinansowaniem
- Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
- Zniżki na zakupy w Media Expert
- Program Poleceń Pracowniczych
- Bony świąteczne
- Wsparcie Fundacji Mediaexpert „Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
- Baby Expert - wyprawkę dla Twojego nowo narodzonego dziecka
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.