Najnowsze oferty pracy

  • Operations Assistant

    GlobalPETS   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    7 godz.
    Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
  • Wsparcie administracyjne

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    9 godz.
    Kompleksowa obsługa administracyjna pracowników oraz dostawców. Obsługa i utrzymanie systemów oraz aplikacji biurowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i komunikacją między działami firmy. Codzienna obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, telefony). Sporządzanie i...
  • Asystent / Asystentka Project Managera

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne Project Managerów (m.in. organizacja spotkań, prowadzenie rejestrów i zestawień korespondencji, postępowań administracyjnych, itp., przygotowywanie korespondencji i innych dokumentów niezbędnych do obsługi projektów), Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Project Managera

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne Project Managerów: organizacja spotkań, przygotowywanie korespondencji i dokumentów projektowych; prowadzenie rejestrów, zestawień i archiwizacja korespondencji; monitorowanie harmonogramów; przygotowywanie raportów i prezentacji; uczestnictwo w...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu i firmami zewnętrznymi, obsługa zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, faktury, dokumentacja), zarządzanie umowami, współpraca z innymi działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w elastycznym...
Zobacz więcej ofert pracy

Human Resources Assistant

Międzynarodowa Organizacja ds. Migracji
Rzeszów
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1328 dni temu

Ogłoszenie numer: 6829662, from 2022-05-06

Międzynarodowa Organizacja ds. Migracji

Established in 1951, IOM is the leading inter-governmental organization in the field of migration and works closely with governmental, intergovernmental and non-governmental partners. The International Organization for Migration (IOM) is committed to the principle that humane and orderly migration benefits migrants and society. As the leading international organization for migration, IOM acts with its partners in the international community to: assist in meeting the growing operational challenges of migration management; advance understanding of migration issues; encourage social and economic development through migration, and; uphold the human dignity and well-being of migrants.

 

IOM has been active in Poland since 2002 under an agreement with the Polish government and conducts various migration programs, including activities supporting the integration of male and female migrants into Polish society. IOM in Poland implements projects aimed at the private sector to promote ethical recruitment, respect for the rights of migrants and migrant women as well as the elimination of forced labour from value chains and the prevention of human trafficking.

Human Resources Assistant

Location: Rzeszów

 

Job description

Under the overall supervision of the Chief of Mission and the direct supervision of the Head of Resources Management, the successful candidate will provide support in HR and personnel administration functions for IOM Poland.

 

Core Functions / Responsibilities:

  • Coordinate the Human Resources Management services in the office in accordance with the organization’s regulations, instructions, policies, procedures and practices and in light of operational activities in the office.
  • Support in implementation of effective administrative procedures and internal controls reflecting the office’s needs; review audit recommendations on Human Resources matters and coordinate and implement them.
  • Participate in evaluation and planning of staffing needs; coordinate national and international recruitment processes in an effective, efficient and transparent manner, including but not limited to, providing guidance to hiring managers on preparation of Terms of Reference, drafting and posting Vacancy Notices, screening and shortlisting applications, drafting interview protocols, preparing and administering written tests, taking part in interview panels as assigned, drafting candidates assessment forms, conducting reference checks, preparing job offers, administering recruitment mailbox, etc.
  • Oversee administration of Human Resources modules in PRISM including preparation of monthly payroll and ensure its accuracy and timeliness.
  • Provide verbal and written explanations to all staff on staffing, recruitment, entitlements, leave administration and other Human Resources matters.
  • Monitor and facilitate timely implementation of the Staff Evaluation System (SES); encourage and guide staff and managers for completion of the process within the deadlines.
  • Respond to general inquiries regarding Human Resources policies, instructions and procedures.
  • Plan and coordinate the organization of Human Resource events including staff development and training activities in coordination with the Staff Development and Learning Unit and maintain updated records. Participate in assessments of staff training and development needs.
  • Identify areas for improvement and provide inputs for new procedures to complement or to adapt existing ones taking into consideration the specific needs of the office. Assist in analyzing and resolving sensitive cases by collating background information, preparing summaries and sharing best practices.
  • Guide, coordinate and supervise the work of staff in the unit.
  • Perform other related duties as may be assigned.

Requirements

Education

  • University degree in Human Resources, Business Administration, Psychology or relevant fields from an accredited academic institution with five years of relevant working experience.
  • Master’s degree in above fields an advantage.

Experience and Skills

  • At least five years work experience in a similar role;
  • Prior work experience with international humanitarian organizations, non-government or government institutions/organization in a multi-cultural setting is an advantage;
  • Familiarity with local employment legislation and requirements;
  • Proficient in Microsoft Office applications;
  • Previous experience using SAP a distinct advantage;
  • Attention to detail, ability to organize paperwork in a methodical way;
  • Discreet, details and clients-oriented, patient and willingness to learn new things;
  • Demonstrated ability to draft and prepare clear and concise formal correspondence;
  • Demonstrated ability to work well under pressure and keep deadlines;
  • Strong work ethics and commitment.

Languages

  • Fluency in Polish and English (oral and written) is required.

Required Competencies

  • IOM’s competency framework can be found at this link.

Values

  • Inclusion and respect for diversity: respects and promotes individual and cultural differences; encourages diversity and inclusion wherever possible.
  • Integrity and transparency: maintains high ethical standards and acts in a manner consistent with organizational principles/rules and standards of conduct.
  • Professionalism: demonstrates ability to work in a composed, competent and committed manner and exercises careful judgment in meeting day-to-day challenges.

Core Competencies – behavioural indicators

  • Teamwork: develops and promotes effective collaboration within and across units to achieve shared goals and optimize results.
  • Delivering results: produces and delivers quality results in a service-oriented and timely manner; is action oriented and committed to achieving agreed outcomes.
  • Managing and sharing knowledge: continuously seeks to learn, share knowledge and innovate.
  • Accountability: takes ownership for achieving the Organization’s priorities and assumes responsibility for own action and delegated work.
  • Communication: encourages and contributes to clear and open communication; explains complex matters in an informative, inspiring and motivational way.

Managerial Competencies – behavioral indicators

  • Leadership: provides a clear sense of direction, leads by example and demonstrates the ability to carry out the organization’s vision; assists others to realize and develop their potential.
  • Empowering others & building trust:creates an atmosphere of trust and an enabling environment where staff can contribute their best and develop their potential.
  • Strategic thinking and vision: works strategically to realize the Organization’s goals and communicates a clear strategic direction.

Other:


Type of Appointment: Special Short-Term Ungraded Contract


IOM is committed to a diverse and inclusive environment.

 

This post is subject to local recruitment. Only those holding a valid residence and work permit for Poland will be eligible for consideration.

 

Any offer made to the candidate in relation to this vacancy notice is subject to funding confirmation.

 

At the time of recruitment, all candidates must disclose any known relative or spouse who works for IOM. Candidates may also be requested to provide documentary evidence of academic degree(s), professional licenses, and proof of no criminal records as relevant to the requirements of the position advertised.

 

Appointment will be subject to certification that the candidate is medically fit for appointment, verification of residency, visa, and authorizations by the concerned Government, where applicable.

 

Vaccination against COVID-19 will be required for IOM personnel who are hired or otherwise engaged by IOM. As part of the mandatory medical entry on duty clearance, candidates will be requested to provide evidence of full vaccination.

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Assistant

    GlobalPETS   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    7 godz.
    Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
  • Wsparcie administracyjne

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    9 godz.
    Kompleksowa obsługa administracyjna pracowników oraz dostawców. Obsługa i utrzymanie systemów oraz aplikacji biurowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i komunikacją między działami firmy. Codzienna obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, telefony). Sporządzanie i...
  • Asystent / Asystentka Project Managera

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne Project Managerów (m.in. organizacja spotkań, prowadzenie rejestrów i zestawień korespondencji, postępowań administracyjnych, itp., przygotowywanie korespondencji i innych dokumentów niezbędnych do obsługi projektów), Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Project Managera

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne Project Managerów: organizacja spotkań, przygotowywanie korespondencji i dokumentów projektowych; prowadzenie rejestrów, zestawień i archiwizacja korespondencji; monitorowanie harmonogramów; przygotowywanie raportów i prezentacji; uczestnictwo w...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu i firmami zewnętrznymi, obsługa zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, faktury, dokumentacja), zarządzanie umowami, współpraca z innymi działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w elastycznym...