Influencer Marketing Specialist

CCC S.A.

Warszawa

3 dni temu

CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym

W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku:

Influencer Marketing Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

Szukamy osób, które:

  • są kreatywne, posiadają wyczucie estetyki oraz bardzo dobrą znajomość środowiska Instagram,
  • posiadają praktyczne doświadczenie w prowadzeniu serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube),
  • potrafią posługiwać się narzędziami do monitoringu social media,
  • mają potrzebę ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań,
  • posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
  • mogą pochwalić się znajomością branży modowej,
  • znają język angielski na poziomie bardzo dobrym.
Co będziesz robi:
  • tworzyć koncepcje akcji influencerskich w wymiarze kampanii i współpracy one-off,
  • optymalizować umieszczane materiały, dbać o estetykę zdjęć, stylizacji, wnętrza i wszystkich elementów będących w dopasowaniu do DNA marki,
  • współpracować z influencerami modowymi/ lifestyle’owymi przy eventach modowych, promocyjnych, wizerunkowych i innych,
  • pozyskiwać influencerów z Polski i zagranicy do współpracy przy kampaniach marketingowych,
  • ściśle współpracować z działem eCommerce, graficznym, fotograficznym i digital,
  • śledzić trendy w komunikacji online/ social media,
  • kreować wizerunek firmy.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
  • pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • programy sportowe: Multisport/ OK System
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
  • karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl

Szukamy osób, które:

  • są kreatywne, posiadają wyczucie estetyki oraz bardzo dobrą znajomość środowiska Instagram,
  • posiadają praktyczne doświadczenie w prowadzeniu serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube),
  • potrafią posługiwać się narzędziami do monitoringu social media,
  • mają potrzebę ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań,
  • posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
  • mogą pochwalić się znajomością branży modowej,
  • znają język angielski na poziomie bardzo dobrym.
Co będziesz robi:
  • tworzyć koncepcje akcji influencerskich w wymiarze kampanii i współpracy one-off,
  • optymalizować umieszczane materiały, dbać o estetykę zdjęć, stylizacji, wnętrza i wszystkich elementów będących w dopasowaniu do DNA marki,
  • współpracować z influencerami modowymi/ lifestyle’owymi przy eventach modowych, promocyjnych, wizerunkowych i innych,
  • pozyskiwać influencerów z Polski i zagranicy do współpracy przy kampaniach marketingowych,
  • ściśle współpracować z działem eCommerce, graficznym, fotograficznym i digital,
  • śledzić trendy w komunikacji online/ social media,
  • kreować wizerunek firmy.

 

 

Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
  • pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • programy sportowe: Multisport/ OK System
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
  • karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl

Poznaj

CCC S.A.

CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa CCC posiada blisko 1.000 salonów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. mkw w 19 krajach w Europie i poza nią. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii, Grecji i Szwecji. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność Spółki na GPW w Warszawie i udział w gronie 20 największych spółek zaliczanych do WIG 20.

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, itp.). Zajmuje się redagowaniem wpisów, organizacją konkursów, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem dyskusji i odpowiadaniem na pytania. Do ich obowiązków należy także ...
Praca Specjalista ds. Social Media