Ogłoszenie numer: 3017792, z dnia 2020-01-31
Praca u naszego klienta - znany duży międzynarodowy koncern z branży motoryzacyjnej.
Informatyk ds. Wsparcia Użytkowników / Helpdesk IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Bieżące zdalne lub lokalne wsparcie dla użytkowników komputerów
- Raportowanie i przekazywanie problemów do kolejnych linii wsparcia
- Wsparcie zdalne użytkowników zlokalizowanych w kilkudziesięciu miejscach na terenie Polski
- Komunikacja z kolejnymi liniami wsparcia, które znajdują się w Polsce i w centrali zagranicznej (komunikacja w jęz. angielskim)
- Samodzielnie rozwiązywanie wybranych problemów
Wymagania
- 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość jęz. angielskiego (w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się przez telefon) i polskiego
- Wykształcenie informatyczne (lub w trakcie studiów)
- Komunikatywność
Oferujemy
- Wymiar czasu pracy: pełny (pon-piątek 9-17)
- Stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
- Przyjazna atmosfera pracy w dziale informatyki
- Forma zatrudnienia do uzgodnienia
- Interesująca praca w międzynarodowym Koncernie
- Zdobycie doświadczenia
- Premie
- Miejsca parkingowe dla rowerów i prysznic
- Pyszna kawa z ekspresu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.